30.8.2022. 8:31
16
Urnebesna reakcija ministra Štete dok se vozi novom prugom, iz SDA ni mukajet: "Loše mi je kad pomislim od Stupa do Energoinvesta tramvaj više neće naginjati kao motor Valentina Rossija..."
Nakon što su radovi na tramvajskoj pruzi počeli krajem augusta, sinoć se ministar Šteta prvi put sa svojim saradnicima provozao na njenom novom rekonstruisanom dijelu.

Videosnimak prve vožnje Šteta je objavio na svom FB profilu, a nije izostala reakcija građana na društvenim mrežama.



U komentarima jedna od prvih koja mu je čestitala bila je gradonačelnica Sarajeva, Benjamina Karić.

"Sretan put ka novom i modernom Sarajevu! Bravo!", napisala je Karić.

Uspjehom ministra Štete pohvalio se i lider NiP-a, Elmedin Konaković, koji je uz snimak pomalo sarkastično napisao: Jel’ se šta promijenilo? 



"Ko je na aparatima, ko , ko? Draga moja SDA, doviđenja i prijatno. Crveni karton . Možete posmatrati sa tribina", glasio je jedan od komentara na Konakovićevom postu.

"Meni je momentalno loše čim pomislim da se na dionici od Stupa do Energoinvesta tramvaj više neće naginjati kao motor Valentina Rosija", napisao je drugi građanin.

Pohvalna reakcija nije izostala ni od predjednika Turističke zajednice KS, Kenana  Magode.




"I šta ćemo sad, nema stajanja", uputio je je komentar podrške Magoda Šteti.

Zanimljivo da do sada nismo imali reakciju iz SDA stranku na probnu vožnju.

Podsjetimo, ministar saobraćaja KS Adnan Šteta u aprilu mjesecu na press konferenciji najavio je da će dati ostavku ukoliko radovi na ovom dijelu tramvajske pruge ne budu završeni.

"Pruga će biti završena u roku. Na prvoj cjelini smo od Ilidže do Čengić Vile mi sami sebi postavili mini rokove po dionicama, da na dnevnoj bazi možemo pratiti izvođače radova. Mi radimo projekte koji nisu bili planirani kao što je raskrsnica na Stupu. Krajem august ćemo se voziti novom sarajevskom prugom od Ilidže do Čengić Vile", kazao je tada  Šteta.

Šteta je tako ovim izjavama samo sebi nepotrebno stavio breme, da tramvajsku prugu mora završiti u pomenutom roku, što je u suštini trivijalno, koliko je bitna činjenica da se pruga uradi na adekvatan način. Zaključak je da je zasad uspio odbiti napade oponenata i režimskih medija, koji su se potajno radovali njegovom neuspjehu.

"Rekonstrukcija kompletne pruge do Marindvora je dvije godine, to je kraj avgusta iduće godine kada je planirano da nam krenu dolaziti novi tramvaji. Stari tramvaji mogu voziti po novoj pruzi, a krajem iduće godine ćemo imati miks starih i novih tramvaja. U prvoj fazi dolazi 15 novih tramvaja, ali tu se nećemo zaustaviti, ići ćemo u nabavku novih tramvaja, jer za odvijanje tramvajskog prijevoza kada spojimo prugu s Hrasnicom će nam trebati 50-ak tramvaja - kazao je Šteta tokom jednog Foruma u julu mjesecu.


(Admir Oručević)


16
SOURCE PRIČE
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.