10.2.2016. 13:59
3
Nissan: Kome još trebaju točkovi
Već smo govorili o modelu Rogue koji je umjesto točkova dobio gusjenice za snijeg. U red su stali Murano i Pathfinder.
Nissan se očigledno ne šali - jeste da su u pitanju koncepti ali 3 modela iz Crossover segmenta da ostanu bez točkova, e to je već novina i hod u nepoznato. Kako se navodi u saopštenju kompanije, Rogue, Murano i Pathfinder sa gusjenicama za snijeg namijenjeni su entuzijastima koji vole druženje sa prirodom. U ovom slučaju - surovom prirodom, koja priliči Aljasci, Antarktiku ili Sibiru. Vjerovatno će potencijalna klijentela, ukoliko zaista odluče da proizvode ovakva vozila, biti iz tih ledenih krajeva, sa temperaturama debelo ispod nule.

Ništa nije promijenjeno u smislu performansi. Rogue, Pathfinder i Murano su i dalje pouzdani, prostrani terenci, samo sa specijalnim dodatkom. Jedino je vješanje podešeno da više odgovara novim "točkovima" i paket opreme je bogatiji za nekoliko stvari. "Postoji zima i postoji Zimski ratnik. Snijeg, led, drift - uslovi koji predstavljaju izazov za nabolje automobile sa pogonom na sva 4 točka, ali ne i za ove agresivne modele iz Nissana.", pojasnili su ukratko iz kompanije - šta su zapravo stvorili. 

Pozadina priče Nissanovog šepurenja nije samo demonstracija sposobnosti da modifikuju svoje modele, već da ukažu na dobru prodaju upravo ovih modela. Prodaja Murana porasla je prošle godine za trećinu, Rogue je prošao još bolje - širom svijeta prodato je 287 hiljada primjeraka, što je porast od skoro 50 odsto. I 2016 je krenula sjajno, pa ova dva modela zajedno sa Pathfinderom bilježe porast prodaje od 5 odsto. U Nissanu su iskoristili priliku i da se pohvale liderskom pozicijom u segmentu čiste energije, gdje dominira Leaf, za koji kažu da je najprodavaniji električni automobil u istoriji.  

(CDM/Alen Avdić)
3
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.