Na restilizovanom Peugeotu 308 debituje i novorazvijeni motor PSA grupacije, 1,6-litarski BlueHDi 130 S&S, koji mijenja star BlueHDi 120 S&S.
Osim što ima 10 konjskih snaga od odlazećeg motora, novi agregat troši i šest odsto manje goriva nego stara verzija.
Francuzi tvrde i da su performanse približne onima kod dvolitarskog agregata.
Što se tiče benzinaca, prerađen je i 1,2-litarski PureTech 130 S&S, dok će sportski 308 GT dobiti dizel motor sa 180 ks i osmostepenim automatskim mjenjačem koji je Peugeot razvio u saradnji sa kompanijom Aisin.
Svi pomoćni elektronski sistemi koji se nude na modelima 3008 i 5008 sada su našli primjenu i u 308.
Najsportskiji dio 308 familije nosi naravno oznaku GTI, pod haubom ima 270 konjskih snaga koji mu omogućavaju da do 100 km/h stigne za 6 sekundi, pišu Nezavisne.
(Alen Avdić)