4.3.2018. 22:00
0
Automatske praonice problem za automobile budućnosti
Autonomni automobili prepuni su napredne tehnologije i već sada mogu u potpunosti zamijeniti ljude iza volana, ali veliki problem predstavlja njihovo pranje.

Autonomni automobili prepuni su senzora, radara i softvera te su jedan od pokazatelja koliko je tehnologija napredovala tokom prethodnih godina.

Ali koliko god da su ovi automobili napredni, s njima ne možete napraviti jednu običnu stvar na koju smo navikli s klasičnim vozilima – oprati ih u automatskoj autopraonici…

Umjesto toga, takvi se automobili trebaju prati ručno, a razlog su upravo brojni senzori i radari koji bi se mogli oštetiti pranjem u automatskoj praonici – ostaci šampona mogli bi prekriti senzore, poremetiti njihovu kalibraciju te djelimično “oslijepiti” automobil.

Stručnjaci upozoravaju kako bi se pranjem u automatskoj autopraonici senzori mogli čak u potpunosti uništiti, a njihova cijena može iznositi i više od 100 hiljada dolara.

Autonomna vozila s neispravnim senzorima i radarima mogla predstavljati veliku opasnost na cesti i mogla bi izazvati saobraćajne nesreće. Upravo zbog tih senzora autonomna vozila moraju se prati i čistiti što češće jer prašina i blato, ostaci buba i slični problemi takođe mogu ometati rad senzora.

Iz Ubera, Toyote i drugih kompanija kažu kako za čišćenje ovakvih automobila koriste krpe od mikrovlakana, alkohol, vodu i sredstva za čišćenje stakla.

U General Motorsu imaju drugačije ideje za čišćenje senzora, pa umjesto ručnog pranja u same automobile ugrađuju posebnu opremu za čišćenje senzora.


(Admir Oručević)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.