15.3.2018. 14:38
0
Koji automobili imaju najlojalnije kupce
Najnovija analiza pokazala je da je Mercedes najvredniji auto-brend na svijetu, ali to ne znači i da ova marka automobila ima najvjernije kupce.

Prema opsežnom istraživanju koje je u SAD sporveo Edmunds, kupci japanskih brendova automobila su najvjerniji, jer se prilikom kupovine sljedećeg modela najčešće odlučuju za vozilo iste marke.

Istraživanjem je obuhvaćeno čak 13,9 miliona vozila koja su kupljena u periodu od 2007. do 2017. godine, a rezultati pokazuju da su najlojalniji kupci vlasnici Toyote, Subarua i Honde.

Među prvih pet su i dva američka auto-brenda, Ram i Chevrolet.

Rezultati otkrivaju da se u 2017. čak 63 odsto vlasnika Toyota vozila odlučilo da ponovo kupi automobil istog proizvođača, dok je u slučaju Subarua to učinilo 61 odsto, a na primjeru Honde 60 odsto vlasnika.

Najmanje vjerni “svojoj” marki automobila, prema ovom istraživanju, su vlasnici vozila MINI, FIAT, Mitsubishi, Chrysler, Smart i Dodge.

Novi Mitsubishi ponovo će kupiti svega 21 odsto starih vlasnika, za Smart će se ponovo odlučiti njih 19 odsto, a za Chrysler samo 16 odstoranijih vlasnika vozila ovog brenda.

Kada je riječ o premijum markama, i tu je u vrhu jedan japanski auto-brend. Naime, najlojalni kupci su vlasnici Lexusa, koji se u 51 odsto slučajeva prilikom nabavke novog automobila ponovo odlučuju za isti brend.

Zatim slijede kupci Audija (47 odsto) i Land Rovera (40 odsto). Najvredniji auto-brend na svijetu – Mercedes, je na četvrtom mjestu sa rezultatom 39 odsto.

Na začelju liste vjernosti svom brendu su Volvo (26 odsto), Jaguar (24 odsto) i Infiniti (22 odsto).

(Alen Avdić)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.