Toyota je zadržala zvanje najvrjednijeg auto-brenda i u 2018. godini, a slijede Mercedes na drugom i BMW na trećem mjestu.
Vrijednost japanske auto-marke porasla je u odnosu na 2017. za pet odsto i sada iznosi 29,99 milijardi dolara, objavio je Kantar Millward Brown u svom godišnjem izvještaju za 2018.
Ova kompanija koja se bavi istraživanjem tržišta i rangiranjem globalnih brendova, procijenila je vrijednost drugoplasiranog Mercedesa na 25,68 milijardi dolara, dok treći BMW vrijedi 25,62 milijarde.
Inače, ova dva njemačka auto-bredna zamijenila su mjesta na listi u poređenju sa 2017. godinom, kada je BMW držao poziciju broj 2, a Mercedes bio na trećem mjestu.
Mercedesu je to pošlo za rukom zahvaljujući rastu na velikim tržištima kao što su Kina, Brazil i Rusija.
Od 4. do 10. pozicije na ovoj listi su redom: Ford, Honda, Nissan, Audi, Tesla, Maruti Suzuki i Volkswagen (auto-marka, a ne grupacija).
(Alen Avdić)