30.5.2018. 14:29
0
Koji su najvrjedniji auto- brendovi u svijetu
Toyota je zadržala zvanje najvrjednijeg auto-brenda i u 2018. godini, a slijede Mercedes na drugom i BMW na trećem mjestu.
Vrijednost japanske auto-marke porasla je u odnosu na 2017. za pet odsto i sada iznosi 29,99 milijardi dolara, objavio je Kantar Millward Brown u svom godišnjem izvještaju za 2018.

Ova kompanija koja se bavi istraživanjem tržišta i rangiranjem globalnih brendova, procijenila je vrijednost drugoplasiranog Mercedesa na 25,68 milijardi dolara, dok treći BMW vrijedi 25,62 milijarde.

Inače, ova dva njemačka auto-bredna zamijenila su mjesta na listi u poređenju sa 2017. godinom, kada je BMW držao poziciju broj 2, a Mercedes bio na trećem mjestu.

Mercedesu je to pošlo za rukom zahvaljujući rastu na velikim tržištima kao što su Kina, Brazil i Rusija.

Od 4. do 10. pozicije na ovoj listi su redom: Ford, Honda, Nissan, Audi, Tesla, Maruti Suzuki i Volkswagen (auto-marka, a ne grupacija).

(Alen Avdić)
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.