21.1.2019. 15:12
0
Sto deset nijansi sive: Većina automobila ofarbano u crnu, bijelu ili sivu boju
Proizvođač automobilskih farbi BASF predstavio je globalnu analizu distribucije boja na tržištu automobila tokom 2018. godine.
Ahromatske boje bijela, crna, siva i srebrna nastavljaju da dominiraju putevima, a gotovo 80 odsto automobila na svijetu proizvedeno je u nekoj od tih nijansi.

Bijela je najpopularnija među njima. Svaki četvrti automobil u Sjevernoj Americi, skoro svaki treći novi automobil u Evropi i svaki drugi automobil u azijsko-pacifičkoj regiji je bijel. Popularnost srebrne neznatno je opala u odnosu na prethodnu godinu.

Među ostalim bojama najzastupljenija je plava, a poslije nje dolazi crvena. Ove hromatske boje češće su među manjim vozilima, kao što su, na primjer, kompaktni i potkompaktni automobili.


Popularnost hromatskih boja je značajno opala u segmentu većih vozila. U odnosu na prethodnu godinu, među njima su znatno učestalije crna i bijela.

Gotovo svaki peti automobil u Evropi u 2018. je sive boje. Siva je zamijenila crnu na mjestu druge najpopularnije nijanse.

Kupci mogu da biraju neku od 110 varijacija, od svjetlo sive do tamno metalik antracitnih nijansi.

Plava nudi još širi izbor, a sa oko 140 različitih nijansi, ona je najraznolikija boja u regiji.

Metalik i sedefasti efekati doprinose jedinstvenom izgledu automobila

U 2018. godini dvije trećine svih vozila imalo je neki premaz sa efektom. Što je automobil veći, veća je i vjerovatnoća da će imati premaz sa specijalnim efekatom.

Tamne boje poput crne i sive uglavnom imaju metalik odsjaj, dok su svijetle boje uglavnom čistih nijansi.

“Pejzaž automobilskih boja se neprestano mijenja i oblikuje novim i inspirativnim idejama”, izjavio je Mark Gutjar, šef BASF-ovog Sektora za dizajn završnih automobilskih premaza.

(Alen Avdić)
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.