13.11.2022. 19:25
0
Ima čipova, ali nema kupaca: Počeli su popusti na nove automobile
I dok proizvođači automobila svakodnevno povećavaju proizvodnju jer se popravilo snabdijevanje neophodnim komponentama, visoka inflacija i povećani troškovi života mnoge potencijalne kupce odvraćaju od kupovine novog automobila. Čini se da kupce čekaju popusti na nove automobile.

Prvo je nastala nestašica automobila zbog krize sa mikročipovima, a sada je sve manje kupaca. Proizvođači automobila pokušavaju da podignu potražnju uz pomoć popusta. Rade to čak i oni koji dugo vremena nisu nudili nikakva sniženja.

Ovo se odnosi na veliko i konkurentno njemačko tržište. Na našim prostorima i nismo navikli na neke velike popuste, kako prije, tako i nakon krize sa čipovima. Ali tako je i sa velikom količinom ostale robe.

Ipak, kupci u Njemačkoj sada sve više razmišljaju o kupovini novog automobila, inspirisani popustima koji uopšte nisu tako mali. Proizvođači nude prosječno sniženje od 16,3 posto za 30 najprodavanijih novih automobila, a još više za plug-in hibride, pokazuje nova studija Centra za automobilska istraživanja iz Duizburga.

Kako piše Revija HAK, ovakav trend bi mogao čak i da se poveća u narednim mjesecima. Proizvođači povećavaju proizvodnju, a kupce brinu visoka inflacija i povećanje troškova života. Tako je naprimjer, Hyundai i30 sada jeftiniji čak 20 posto, a na sniženju je i premium model Audi A3.


(Admir O.)

Auta
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.