4.12.2016. 15:35
0
Broj turista u BiH raste: Šta im nudimo i zašto se vraćaju
Sve je spremno za početak zimske sezone na sarajevskim olimpijskim planinama. Bez obzira na sezonu, Sarajevo je atrakcija i ljeti i zimi, tvrde iz Turističke zajednice KS. Međutim, sramotno je da bez obzira na sve veći porast turističkih posjeta, Sarajevo se bori sa vodosnabdijevanjem i komunalnom čistoćom.

Informacije kako broj turističkih posjeta u Sarajevo konstantno raste možete čuti stalno, ali zato se postavlja pitanje šta je to što nudimo zauzvrat, da li je to dovoljno i šta se može poboljšati. Komunalna čistoća ali i vodosnabdijevanje su neke od najslabijih karika, piše “N1“…
 
“Da vam sad neko saopšti da putujete bilo gdje i da vam kaže da od ponoći nećete imati vodu u hotelskoj sobi, vi biste se zamislili da li da idete“, komentarisala je Asja Hadžiefendić – Mešić, glasnogovornica TZ KS.

Turisti pak zadovoljni. Jedna turistkinja iz Francuske u Sarajevo dolazi po drugi put, zadovoljna je ponudom, a osim vremenskih prilika kaže kako nema prevelike razlike u njenoj posjeti ljeti i zimi.

“Došla sam posjetiti prijatelje. Jučer smo bili na planini i bilo je divno. Gore je sunce sijalo dok je u gradu bila velika magla“, kazala je.

“Hrana je odlična, kafa je fantastična, ljudi su ljubazni i svi su prijateljski raspoloženi… Planiram se ponovo vratiti naredne godine“, istakla je turistkinja iz Amerike.

Razlog zašto su ovi turisti tako zadovoljni možda leži u ovom odgovoru:

“Oni vjerovatno ne očekujući mnogo, a dobiju puno i onda odlaze iz Sarajeva sa nevjerovatnim emocijama prije svega a zatim i povoljnim utiscima“, istakla je Asja Hadžiefendić – Mešić, glasnogovornica TZ KS.

A povoljne utiske bi trebali ponijeti i sa olimpijskih planina, jer bez obzira na temperature koje i ne idu u prilog zimskoj sezoni – uposlenici ski centara sa maksimalnim naporom trude se da proizvedu što više vještačkog snijega, što bi omogućilo puštanje barem dijela kapaciteta za komercijalno skijanje.

“Svi kapaciteti na ski centru Bjelašnica i Igman su u potpunosti spremni za predstojeću zimsku sezonu, uključujući objekte vertikalnog transporta, vještačkog osnježenja, mašine za uređenje ski staza“, kazao je Suad Jusić, koordinator marketing službe ZOI ‘84.

Preduzeće Gras ima organizovanu sezonsku autobusku liniju od Sarajeva do Bjelašnice, ali kao što i sama riječ kaže u pitanju je samo “sezonska” linija – dok tokom ostatka godine turisti se moraju snalaziti na različite načine. Stoga iako broj turističkih posjeta raste, ukoliko se ne bude ulagalo u turizam teško da nas i u budućnosti mogu iznenaditi pozitivne brojke turističkih posjeta.

(N1/Merima Druškić)

BiHTurizam
0
VIJESTI
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.