U povodu 8. marta, prekrasnog praznika kada su dame u fokusu, u kompaniji Bingo organizuje se niz aktivnosti, ali i društveno odgovornih kampanja.
Tako je 2. marta započela kampanja pod nazivom „Pokažimo da nam je stalo“, koju Bingo organizuje s poslovnim partnerima već drugu godinu zaredom. Po završetku kampanje, Sigurnim kućama u BiH biće uručena donacija od 10.000 KM.
„
Nažalost, problemi u društvu vezani za podređeni položaj žena i dalje nisu prevaziđeni. Stoga moramo konstantno podsjećati na važnost uloge žene u njemu. Finansijska i moralna podrška štićenicima sigurnih kuća je od velikog značaja, te smo u promotivnom periodu 2.-8.3.2017. u našim centrima posebno označili proizvode čijom se kupovinom učestvuje u ovom projektu. Važno je kupcima skrenuti pažnju na ciljeve projekta, te smo obzirom na potrebe za prigodnim osmomartovskim poklonima u kampanju uključili proizvode Dove, Afrodita, Milka, Violeta, Alma Ras i Kraš“, stoji u saopštenju iz kompanije Bingo.
Druga kampanja koju ovih dana sprovodi Bingo jeste podrška Zadrugi „Zelena mreža“, koja je osnovana uz podršku Udruženja „Snaga žene“.
S ciljem da se na jedan sveobuhvatan način pomogne korisnicima uključenim u projekte, „Snaga žene“ je osnovala zadrugu „Zelena mreža“. Cilj zadruge je osigurati otkup sirovine od korisnika, angažman korisnika u procesu proizvodnje i distribuciju na tržište finalnih proizvoda uz podršku tima “Snaga žene”. U trenutnom asortimanu proizvoda su: prirodni sokovi od jabuke, nekoliko vrsta čaja (neven, lavanda i list aronije), nekoliko vrsta aromatičnih likera (neven, lavanda i aronija) i nekoliko vrsta meda.
Kompanija Bingo je odlučila biti strateški partner u promociji ovih proizvoda, te kroz niz aktivnosti povodom Dana žena, pružiti podršku za što bolji plasman i prodaju ovih proizvoda. Tako će kupci u periodu od 4. do 8. marta u nekoliko Bingo trgovina imati priliku kupiti ove proizvode direktno od njihovih proizvođača, odnosno žena koje su se uključile u projekat:
Hipermarket Vogošća, Sarajevo, 4.3.2017. - korisnice i njihovi proizvodi iz Srebrenice, Tuzle, Vareša i Goražda;
Hipermarket Brčko (Braće Ćuskića), 6.3.2017. - korisnice i njihovi proizvodi iz Tuzle, Brezovog Polja i Brčkog;
Bingo City Center, Tuzla 7. i 8.3.2017. - korisnice i njihovi proizvodi iz Tuzle, Srebrenice, Vareša i Goražda.
Osim ovog vida podrške, određeni asortiman čajeva koji su u Zadrugi proizvedeni uskoro će se naći i na policama Binga.
Na Dan žena, također, započet će još jedna društveno odgovorna aktinvnost u Bingu, a riječ je o kampanji zasnovanoj na kupovini prekrasnog cekera sa etiketom „Made in BiH“ koji je dizajnirala bh.umjetnica Maide Ljubuškić May.
Kampanja nosi naziv „Ono si što nosiš u srcu“, a prodajom cekera Bingo će donirati 5.000 KM za organizaciju humanitarne utrke „Race for the cure“. Prepoznatljiv je to događaj koji se organizira već deset godina zaredom u Sarajevu, a koji za cilj ima osnažiti žene u borbi protiv karcinoma dojke. Ceker koji je veoma atraktivnog izgleda kupci će moći pronaći u odabranim Bingo trgovinama.
„
Kako bismo sve ove priče objedinili, donaciju u iznosu od 10.000 KM Sigurnim kućama u BiH uručit ćemo 8. marta u Bingo City Centeru, koji će i sam učiniti dobro djelo i podržati Udruženje 'Snaga žena' uručenjem donacije od 1.000 KM. Tog dana sve pripadnice ljepšeg spola koje budu posjetile centar u periodu od 12 do 19 sati očekuju ugodna iznenađenja“, saopštili su iz kompanije Bingo.