8.3.2017. 11:41
0
Kompanija dm podržala Udruženje „Renesansa“ sa 10.000 KM
FOTO: dm centrala u Sarajevu
Preko 5.000 kupaca u dm prodavnicama, kupovinom CD-ova The Frajli te Gibonnija i Olivera, pridružilo se kampanji podizanja svijesti o važnosti redovnih pregleda i podrške osobama oboljelim i liječenim od tumora dojke.
Dan žena idealna je prilika za inspirisanje pričama žena – heroja svakidašnjice koje hrabro kroče kroz život. Te, hrabre žene, okuplja i Udruženje osoba oboljelih i liječenih od tumora dojke „Renesansa“. Upravo za njih, tokom protekle godine dana organizovana je kampanja u dm prodavnicama čiji su protagonisti regionalne muzičke zvijezde. Album „B strana ljubavi“ grupe The Frajle i zajednički album Gibonnija i Olivera „Familija“ ekskluzivno se prodaju u dm prodavnicama, a od svakog prodanog CD-a 2 KM izdvajaju se za rad ovog Udruženja.

Zbog poruke koju prodaja navedenih CD-ova nosi, oni mogu biti idealan poklon za Dan žena, a pored njih u dm prodavnicama ćete naći i bogatu ponudu parfema, make up-a i poklon paketa uz odlična sniženja. Da su kupci dm-a prepoznali važnost kampanje, dokazuje činjenica da je tokom godine dana prodato preko 5.000 CD-ova te je na taj način izdvojeno više od 10.000 KM za „Renesansu“. Tim povodom predsjednica Udruženja, Spomenka Hadžić, zahvalila se svim kupcima koji su sudjelovali u kampanji.

Mnogo je razloga da pohvalimo i zahvalimo se za angažovanje dm-a u podršci radu Udruženja Renesansa. Prikupljeni iznos je impozantan i pomalo neočekivan. To govori da su i kupci željeli da pokažu, da osim izuzetnih izvođača, cijene i ono što Renesansa dugi niz godina radi za sve oboljele bez obzira da li su ili ne članovi Udruženja, da se članice bore za sistemska rješenja uz želju da ovo društvo bude humanije i pravednije prema svojim oboljelim sugrađanima.“ – zaključila je gđa. Hadžić.

Vrlo je važno kontinuirano podizati svijest o malignim oboljenjima koja, nažalost, nisu rijetka. Tome javne ličnosti zasigurno mogu dosta doprinijeti, no odgovornost je i na svakom pojedincu, redovnim odlascima na preglede, povećanoj brizi za vlastito zdravlje. To je poruka koju nosi ova kampanja a koja traje do kraja mjeseca marta.
 
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.