12.3.2017. 10:13
1
Polovinom marta podjela kanti za odlaganje otpada u šest općina u KS-u
KJKP "Rad" će polovinom marta početi podjelu kanti za odlaganje otpada od 120 litara za 240 domaćinstava u šest općina u Kantonu Sarajevo a to su: Stari Grad, Centar, Vogoća, Novo Sarajevo, Novi Grad i Ilidža - potvrdio je Feni glasnogovornik KJKP "Rad" Mirza Ramić.

Dodao je da će "biti podijeljene dvije kante, jedna crna za komunalni te jedna žuta za reciklažni otpad".

- Bit će podijeljeno u svakoj općini po pet kompost kontejnera gdje će se moći odlagati sav zeleni otpad (grane, lišće) koji će se kompostirati i kasnije koristiti za povrće, za baštu, vrt - kazao je Ramić.

Naglasio je da će se u navedenih šest općina vršiti i edukacija građana, u mjesnim zajednicama.

- Na području Ilijaša, Hadžića i Trnova će biti instalirano 35 zelenih otoka: u Ilijašu 15, Trnovo 10 i u Hadžićima 10,  i da će  u Hadžićima prvi put imati reciklažne kontejnere, odnosno zelene otoke, za papir i karton, odnosno plastiku i mentalnu ambalažu istakao je.

U dijelovima gdje budu instalirani kontejneri bit će izvršena edukacija građana.

- Uz edukaciju, u saradnji s mjesnim zajednicama, bit će izvršena i podjela promotivnog materijala da bi građani bili informirani na koji način bi trebalo da se koriste te kante, odnosno kontejneri i sami komposteri - istakao je Ramić.


(Fena/Admir Oručević)

1
VIJESTI
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.