18.7.2018. 11:28
0
Sindikat BHRT-a: Smjenu Radoje tražili smo od menadžmenta, a ne UO BHRT-a
Samostalni sindikat radnika u BHRT-u je poznajavajući odredbe Statuta BHRT-a u svom saopštenju od 12.07. od menadžmenta BHRT-a tražio smjenu urednika IP-a BHT1, Marka Radoje zbog narušavanja ugleda BHRT-a i prekoračenja ovlasti, a povodom njegovih istupa u javnosti i neovlaštenih postupaka kada je u pitanju obilježavanje 11. jula i nije tražio stav UO BHRT-a, saopćili su danas iz Samostalnog sindikata radnika BHRT-a.
- Dakle, tražili smo to od menadžmenta, a ne od UO BHRT-a. Također, tačno je da je SSR u BHRT-u jedan od sindikata, ali je i tačno da je reprezentativni sindikat u BHRT-u i da predstavlja oko 500 radnika BHRT-a, o čemu je UO BHRT-a upoznat odmah po njihovom stupanju na dužnost (dostavljeno rješenje o registraciji i rješenje o reprezentativnosti).

Ovaj sindikat je svoj zahtjev iznio isključivo na osnovu izjava urednika IP-a koje je gdin Marko Radoja dao za određeni broj medija, a što je u suprotnosti sa uređivačkim načelima JRTV sistema. Kasnije se pokazalo da je dio tih izjava bio neistinit i da je urednik IP-a donio odluku, a ne preporuku da voditelji informativnih emisija ne nose Cvijet Srebrenice. Prekoračenjem ovlasti smatramo samo donošenje takve odluke, jer vizuelni identitet nije u nadležnosti urednika, kao i drugu odluku da se njegovo ime skine sa odjavne špice emisija IP BHT1, jer je pravilnicima BHRT-a propisano da su urednici programa BHT1 odgovorne osobe i potpisuju se na odjavnim špicama u skladu sa svojom funkcijom.

Narušavanjem ugleda BHRT-a smatramo iznošenje u javnost internih problema BHRT-a, čime je bačena mrlja na rad i trud velikog broja radnika BHRT-a koji su učestvovali u realizaciji projekta obilježavanja 11. jula. Napominjemo da je Samostalni sindikat radnika u BHRT-u reagovao tek nakon istupa u javnosti urednika IP BHT1 - ističu u saopćenju.

Dodaju da žele istaći da su se u svom saopštenju pozivali na Zakon i akte BHRT-a, a ne pozivali na linč.

- Osuđujemo prijetnje smrću upućene bilo kome, pa i Marku Radoji, ali to ga ne amnestira od pogrešnih poteza zbog kojih su ogorčeni građani BiH koji BHRT smatraju svojim javnim servisom, koji plaćaju RTV taksu iz koje se finansira BHRT, a samim time i obezbjeđuju plate za sve radnike BHRT-a uključujući i članove UO BHRT-a.

UO SSR u BHRT smatra da je od 11.07-16.07 bilo dovoljno vremena da se prikupe sve potrebne informacije kako bi se zauzeo stav o ovom slučaju, te da se ovdje radi o kupovini vremena. Također, mi nismo nikome presudili, već smo tražili od menadžmenta da reaguje. Što se tiče informacija i dokumenata, nama ništa naknadno nije potrebno, jer mi svakodnevno živimo i radimo u BHRT-u.

Smatramo da pravila trebaju važiti jednako za sve i za spremačicu i za urednika i da svako treba odgovarati shodno funkciji koju obavlja i plati koju prima.

Opet će na kraju obraz BHRT-a spašavati radnici i zbog toga ponovo izražavamo podršku našim članovima koji nisu željeli izvršiti naredbu koja je protiv svih novinarskih postulata - dodaje se.

(NAP/Alen Avdić)
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.