11.8.2018. 9:58
0
Mujić-Avdibašić: Kroz aforizme se može puno toga reći
Bugojanka Ajka Mujić-Avdibašić zaljubila se u pisanje aforizama još 1988., kada je manji broj njih odabran i objavljen u jednom časopisu.

Veliku pažnju građana izazvala je i njena zbirka aforizama “Neobrađena bosanska pamet”  iz 2012., te posljednja zbirka “Šuplji krugovi” koja je promovirana u junu ove godine.

- Inspiraciju za pisanje nalazim najviše u ovim, teškim vremenima - ističe Mujić-Avdibašić te dodaje da joj je cilj da ljudi koji čitaju njene aforizme “vide stvari koje se dešavaju oko njih, da se okrenu na pravi put, budu bolji, pošteniji i humaniji, da pomažu jedni drugima”.

-Izgubile su se vrijednosti koje smo nekada cijenili, a ljudi sve manje obraćaju pažnju na to. Jednostavno, samo se nasmiju i idu dalje. Bojim se, sve češće iz svoje zemlje - smatra ona.

Kaže da nije nikada brojala, ali da pretpostavlja da je dosad napisala oko 2.000 aforizama, od kojih je objavila 500-600.

Kao nekome ko se opredijelio za životnu profesiju matematičara često je pitaju za njen interes i vezu s aforizmima.

-Matematika i aforizmi idu skupa. Jer, aforizam i jest logičko mišljenje, sažeto razmišljanje u kojem se u samo jednoj rečenici može puno toga reći - kazala je.

Mišljenja je da današnje društvo ne vodi puno računa o značaju pisanja i, općenito, umjetnosti.

- Da je drugačije, sigurno da bih se okušala i u pisanju nekih drugih formi. Ovako, sve što imam da kažem “izbacim" kroz aforizme - zaključuje Mujić-Avdibašić.

(Fena/Alen Avdić)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.