Marketinški potez SDA koji je izazvao pažnju društvenih mreža: Voda uz sliku Sebije Izetbegović
Da se kandidati u predizbornoj kampanji na sve moguće načine pokušavaju dodvoriti glasačima pokazala je nesvakidašnjim marketinškim trikom Sebija Izetbegović, supruga lidera SDA Bakira Izetbegovića.
Njen tim i ona dosjetili su se da na flašici vode zalijepe njenu fotografiju, kako bi potencijalnim glasačima poslali poruku da treba da glasaju za nju, a sve je objavljeno na Sebijinoj Facebook stranici, prenosi CDM.
A onda je i naslov “Bistra kao voda-Sebija Izetbegović zablistala na tribini u Sarajevu” izazvao salvu komentara na društvenim mrežama, gdje su pristalice SDA hvalile ovaj marketinški potez, dok su se drugi čudili ovom načinu predstavljanja, piše Srpskainfo.
"Bistra ili providna kao voda? Pa stvarno ljudi, dajte malo kontrolišite svoj ego i idolopoklonstvo, da vam šta ostane i za naredne moćnike. Svoju sliku na flašu vode nije stavio čak ni Kim Jong Un #samokažem. Čega se pametan stid", poručila je Ivana Marić, politički analitičar iz Sarajeva na svojoj Facebook stranici.
(Lejla Trle)