Sa četiri godine razvila ozbiljan biznis: Svaki post naplaćuje 6.000 dolara
Pixie Curtis razvila je i liniju aksesoara za kosu "Pixies Bows”, a pored toga, "debelo“ naplaćuje i svoje prisustvo na raznim događajima.
Četverogodišnja Pixie Curtis iz SAD-a, sa 110.000 pratilaca, jedna je od najpopularnijih djevojčica na Instagramu. Svaki post naplaćuje 6.000 dolara, razvila je i liniju aksesoara za kosu “Pixies Bows”, a pored toga, “debelo“ naplaćuje i svoje prisustvo na raznim događajima, prenosi Faktor.
Iza cijele mašinerije stoji njena, reklo bi se, vrlo ambiciozna mama Roxy. Ona je idejni tvorac neobičnog biznisa kao i svakog detalja koji se krije iza imena crvenokose djevojčice. Zato je javnost često osuđuje.
Novinari je salijeću s pitanjima da li misli da je normalno da se njena kćerka ponaša kao odrasla djevojka.
– Jednostavno, to je njen život. Kao i svi njeni vršnjaci ide u vrtić, ali u slobodno vrijeme promoviramo je na društvenim mrežama, putujemo, učestvujemo na raznim modnim događajima – objašnjava Roxy.
Na njenom Instagram profilu možete je vidjeti u haljinama Dolče&Gabana, Dior, Prada, ali i u komadima koji potpisuju ostali svjetski dizajneri.
– Sve dok se Pixie zabavlja, vjerujem da ništa od ovoga nije opasno za njen razvoj. Čim primijetim da ne uživa u modnoj igri, više nikada neću okačiti nijednu sliku ni na jednu društvenu mrežu – kazala je njena mama Roxy.
(Adisa Kušundžija)