8.6.2016. 22:53
0
Jesu li današnja djeca kreativnija ili inteligentnija od one otprije 20 godina?
Neka istraživanja pokazuju da su današnja djeca manje kreativna nego prije dvadeset godina, ali imaju viši koeficijent inteligencije. Šta se dešava?

Kreativno razmišljanje važan je dio našeg života, treba nam u školi, na poslu i slobodnim aktivnostima. Roditelji se, kada su u pitanju uspjesi njihove djece, najviše fokusiraju na akademski uspjeh. Međutim, svijet pun strogo akademski, linearno usmjerenih mozgova ostat će lišen likovne umjetnosti, glazbe, književnosti i plesa. Kamo je pobjegla naša kreativnost? - pitanje je kojim se pozabavila studija objavljena u Creativity Research Journalu.

U SAD-u se djecu prije svega uči kako postići najviše rezultate na standardiziranim testovima, ali ne i kako kreativno razmišljati ili riješiti problem na novi način. Kreativnost u pisanju je također često stavljena na stranu, a od učenika se traži da zadovolje standardnu, linearnu formu od pet dijelova.

Naučnici su htjeli usporediti kreativnost otprije 20 godina i sada, koristeći časopis Teen Ink u kojemu se nalaze umjetnička djela, ali i literarni radovi i fotografije. Preko 350 likovnih radova procjenjivali su iskusni likovni umjetnici te ih ocjenjivali na temelju niza atributa. Savremenija je tinejdžerska umjetnost pokazala neke novotarije što sugeriše rast razine kreativnosti.

U kreativnom je pisanju razina kreativnosti pala. Novije priče literarnog časopisa umjetničkih škola New Orleansa su manje imaginativne i eksperimentalne od onih prije dvadeset godina, piše index.hr.


Anesa Agović

 
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.