23.6.2016. 21:14
0
Nikada djeci ne spominjite težinu: Vjerovali ili ne, što god rekli, sigurno ćete pogriješiti
Čak i pozitivni ili dobronamjerni komentari djeci oko njihove težine mogu imati trajne negativne posljedice.

Istraživanje provedeno na sveučilištu Cornell zaključili su da svi komentari vezani uz težinu djeteta mogu imati negativne posljedice. Djevojčice koje se sjećaju takvih komentara imaju prosječno veći indeks tjelesne mase i nezadovoljnije su svojim tijelom kada odrastu, čak i ako kao djeca nisu bile pretile!

Ovo istraživanje poklapa se s rezultatima prethodnih istraživanja koja su zaključila da su djevojčice koje su bile na dijeti u mladosti imale više problema s pretilosti kada odrastu, prenosi Huffington Post.
Slično tome, djevojčice kojima su govorili da su debele kao djeca često su pretile kada odrastu, čak ako su kao djeca zapravo bile normalne težine.

Istraživanja pokazuju da niti dječaci nisu imuni na komentare o svojoj težini, no za razliku od djevojčica, kojima teško padaju komentari o debljini, dječaci imaju problema ako nisu visoki i mišičavi.

Zbog toga stručnjaci savjetuju da umjesto komentara o težini i izgledu, koliko god oni dobronamjerni bili, roditelji posegnu za drugim sredstvima kako bi potaknuli dijete na zdraviju ishranu ili stil života.

Jedna od metoda može biti vlastiti primjer ili promjena kućnih navika, zajedničko bavljenje fizičkim aktivnostima i općenito poticanje na zdraviji život vlastitim primjerom.

Jedan od najboljih prediktora životnih navika koje dovode do pretilosti su upravo uvjeti u kojima je dijete odrastalo i navike o prehrani i fizičke aktivnosti koje je usvojilo od roditelja.


(Anesa Agović)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.