28.9.2017. 15:45
0
Djevojčicama je najvažnije da su lijepe: Promijenite to!
U današnje vrijeme svjedoci smo stvarnosti u kojoj se više od 15% djevojčica od 12 godina šminka, a i ima poremećaj u ishrani.

Kada vidite djevojčicu od 4 godine obučenu u haljinicu sa prelijepim sandalama i šarenim šnalicama u kosi, normalno je da ćete reći da je prelijepa i preslatka, što nije nikako loše, naravno, ali neka istraživanja dokazuju da je ovakvo pretjerano laskanje krivo što je danas djevojčicama izgled bitniji od pameti i obrazovanja, što je i normalno jer im se od malena govori kako su lijepe i slatke.

Istraživanja sprovedena na 12-godišnjakinjama ukazuju da se veliki broj njih šminka, čak više od 15 %.

Stavljaju karmin, alajner, maskaru, pate od poremećaja u ishrani i iskompleksirane su zbog fizičkog izgleda, što je dovelo do toga da i pametne i uspješne studentkinje izjavljuju da bi radije bile ljepše i zgodnije nego pametne.

Psiholozi savjetuju da sa djevojčicama treba promijeniti pristup od ranog djetinjstva. Naime, umjesto da im govorite kako su lijepe, slatke, imaju lijepe haljine i cipele, treba da ih pitate kako su, šta su radile danas, da li čitaju neku knjigu, šta vole, a šta ne..

Ako su starije pričajte s njima o zagađenju životne sredine, o treninzima, promjenama u školi….

Djevojčice od ranog uzrasta treba naučiti da razmišljaju svojom glavom, a ne da čekaju da im se udijeli neki kompliment na račun izgleda, u protivnom kada se to ne desi one će se osjećati manje vrijedima.

Treba da nauče i da je unutrašnja ljepota važna i na cijeni, i kada sebe nauče da je cijene, to će i drugi raditi, piše Školarci.

(Alen Avdić)

 
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.