23.6.2020. 15:27
0
Domaća prirodna mineralna voda 'Sara' plasirana na tržišta Hrvatske i Srbije
Zahvaljujući visokokvalitetnim proizvodima Sarajevskog kiseljaka, koji su dobrim dijelom zastupljeni i prihvaćeni i van domaćeg tržišta, i nova, negazirana prirodna mineralna voda Sara, već ovog mjeseca našla se na policama značajnog broja prodajnih lokacija u Hrvatskoj i Srbiji, s daljnjim planom širenja na ostala izvozna tržišta.

Sarajevski kiseljak je početkom godine proširio svoj portfolio i na domaće tržište plasirao negaziranu prirodnu mineralnu vodu Sara iz vlastite proizvodnje, što je ovoj kompaniji omogućilo jačanje pozicije kao jednog od vodećih proizvođača i distributera bezalkoholnih pića u BiH.  Sara, koja izvire u Kreševu, je voda provjerenog porijekla, sa bogatim mineralnim sastavom te niskim sadržajem natrija. Karakteristična je po lakom i svježem okusu, koji oslikava čistoću netaknute prirode i osigurava zdravo osvježenje u svakoj prilici.

„Ponosni smo što nam se ovako brzo ukazala prilika za realizaciju plana za plasiranje naše negazirane vode Sara iz novootvorene punionice u Kreševu na izvozna tržišta. Sigurni smo da će ovaj proizvod opravdati sve ono iza čega stoji naša kompanija i pronaći poziciju koju zaslužuje. Prve isporuke su otišle, a već su potvrđene narudžbe za dodatne količine do kraja godine. Ovo će se zasigurno pozitivno odraziti na naše ovogodišnje izvozne rezultate,“ istakao je Davor Čičić, direktor Društva Sarajevski kiseljak.

Sarajevski kiseljak trenutačno 35% od ukupne vlastite proizvodnje plasira na 11 svjetskih tržišta koja obuhvaćaju Hrvatsku, Srbiju, Švedsku, SAD, Kanadu, Australiju, Austriju, Crnu Goru, Nizozemsku, Libiju i Saudijsku Arabiju.

 
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.