29.9.2020. 16:07
1
Koldžo potpisao ugovore sa 13 nezaposlenih osoba: Evo koliko novca je izdvojila Općina za ovaj program
Načelnik općine Novo Sarajevo Nedžad Koldžo danas je potpisao Ugovore o sufinansiranju samozapošljavanja sa 13 nezaposlenih osoba koje su ispunile uslove iz Javnog poziva za učešće u ovom Programu.

Općina Novo Sarajevo će za 13 nezaposlenih osoba koje su obuhvaćene ovim programom i registrovale samostalnu djelatnost, na ime troškova registracije i početnog kapitala doznačiti sredstva u iznosu od 400,00 KM, te refundirati sredstva u ukupnom iznosu od 600,00 KM mjesečno u trajanju od 12 mjeseci - saopćeno je iz te općine.

Općinski načelnik Nedžad Koldžo je podsjetio da su pravo učešća u sufinansiranju samozapošljavanja imale nezaposlene osobe, prijavljene na evidenciji nezaposlenih Biroa Novo Sarajevo, prije objavljivanja javnog poziva, a koje imaju osnovne pretpostavke za bavljenje samostalnom djelatnošću na teritoriji Općine Novo Sarajevo i koje do sada nisu koristile sredstva za samozapošljavanje od Službe za zapošljavanje Kantona Sarajevo, Federalnog zavoda za zapošljavanje i Općine Novo Sarajevo.

Općina Novo Sarajevo je do sada realizirala 13 od 14 mjera putem javnih poziva, službenih evidencija i direktnim vidom pomoći, a u okviru Programa ublažavanja zdravstvenih, socijalnih i ekonomskih posljedica proglašenog stanja prirodne nesreće.

(Fena)

1
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.