27.10.2016. 16:13
0
Fudbaleri i stručni štab FK Željezničar u Plavom salonu gledali film ''Fata''
?Danas su u Plavom salonu stadiona Grbavica, uz odličnu atmosferu, fudbaleri i stručni štab zajedno pogledali dokumentarni film ''Fata'' režisera Vedrana Drljevića.

Film je premijerno prikazan na ovogodišnjem SFF-u, a govori o Fati, najvjernijoj navijačici FK Željezničar.

Fata, iako ne može pričati, jako dobro gestikulacijom i pokretima može ''reći'' i objasniti šta želi. Tako, nakon loše odigrane utakmice, igračima maše bijelom maramicom i time im daje do znanja da je vrijeme da odu. A njeno poznavanje politike Kluba, ali i razumijevanje sportskog segmenta voljenog joj kluba, najbolje je objasnio bivši Željin igrač Bulend Biščević, koji je kazao:  ''Možda je za neke i dobro što Fata ne može govoriti, jer bi im imala svašta reći.''

Pored Biščevića, u filmu se pojavljuju: fudbaleri Želje, Hadis Zubanović, Mišo Smajlović, Adnan Gušo, Marijan Antolović, Zajko Zeba, bivši treneri, Milomir Odović i Jusuf Šehić, uposlenik Kluba, Dino Pekić, nekadašnji predsjednik Kluba, Kemal Kozarić, bivši trener Sarajeva, Husref Musemić, te navijač Želje, Adnan Mahmutović Java.

(Amila Alijagić)
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M: