26.10.2016. 10:44
0
Snažan pad tržišta pametnih satova - Apple u minusu preko 70 posto
Pametni satovi sve su manje zanimljivi potrošačima, te se njihova prodaja prepolovila u posljednjih godinu dana.


Prema podacima analitičke kuće IDC prodaja pametnih satova u trećem kvartalu pala je za 51,6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Isporučeno je ukupno 2,7 miliona pametnih satova dok je u trećem kvartalu 2015. ta brojka bila 5,6 miliona.

"Postalo je jasno da pametni satovi nisu za svakoga. Potrebno je jasno definirati svrhu pametnog sata, pa su se neki proizvođači usmjerili na korištenje za fitness, zbog njegove jednostavnosti", kaže Jitesh Ubrani, viši analitičar IDC-a.

Najveći udio na tržištu pametnih satova, od 41,3 posto ima Apple, kojem je broj isporučenih satova pao za 71,6 posto.

Garmin je zahvaljujući specijalizaciji za zdravstveno i fitness tržište imao snažan rast isporuka satova. U trećem kvartalu isporuke su im porasle za 342 posto, na 600 hiljada satova, a trenutno drže oko 20 posto tržišta.

Samsung je u plusu, s porastom isporuka satova za devet posto. Isporučili su 400 hiljada satova i imaju tržišni udio od 14,4 posto.

Lenovo je u velikom minusu, a isporuke su im pale za 73,3 posto. U trećem kvartalu isporučili su oko 100 hiljada satova te imaju tržišni udio od 3,4 posto.

(Amila Alijagić)
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.