20.2.2017. 14:29
0
Šta je bolje za mršavljenje – crni ili bijeli hljeb?
Možda vam se izbor između kriške integralnog i kriške bijelog hljeba za doručak čini suviše lakim, ako vodite računa o svom zdravlju, ali nova studija pokazuje da ne postoji “loš” i “dobar” odabir u ovakvom slučaju.

Naučnici kažu da svaka osoba ima jedinstvenu reakciju na određenu vrstu hrane, pa je ono što nekoga goji, nekom idealna hrana.
 
Dr. Evan Elinav sa Weizmann instituta u Izraelu je na konferenciji Američke asocijacije za napredak u nauci istakao da je reakcija organizma na hljeb sasvim jedinstvena, piše “B92“…

“Ovaj personalizovani efekat važi za svaku namirnicu. Ne postoji ‘dobra’ namirnica ili ‘loša’ namirnica niti ‘superhrana’”, kaže on.

Njegove kolege su testirale dvije različite vrste hljeba na 40 ispitanika. Kod njih je mjeren nivo šećera u krvi na svakih pet minuta, kako bi se otkrilo kako njihova tijela reaguju na bijeli i domaći integralni hljeb.

Bez obzira na vrstu hljeba, nivo šećera u krvi kod pojedinaca iz obje grupe, skakao je nedugo nakon obroka, a u prosjeku su reakcije organizma kod svih bile iste.

Dr. Elinav smatra da reakcija na neke namirnice zavisi od bakterija koje žive u našim crijevima. Zato neke bakterije mogu da brzo normalizuju nivo šećera u krvi i da prekinu začarani krug mršavljenja i debljanja kod nekih ljudi.

Istraživači su demonstrirali da je rješenje takozvana transplantacija fekalija i na primjeru miševa dokazali da je moguće liječiti gojaznost promjenom mikrobioma crijeva.

Dr. Elinav gaji nadu da će ovo rešenje biti primjenljivo i na ljude.

(Merima Druškić)

0
LIFESTYLE
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.