22.2.2018. 11:52
0
Bosna i Hercegovina na 15. mjestu u svijetu?
Bosna i Hercegovina je uvijek bila zemlja gdje se ljudi znaju opustiti, dobro zabaviti, uživati u dobrom društvu ali i u dobrom jelu i piću.
Godišnje prodajne brojke kompanije Mast – Jägermeister pokazuju da su najveći konzumenti ovog biljnog likera po glavi stanovnika državljani Luksemburga, Slovenije i Republike Češke, dok se BiH nalazi na visokom 15. mjestu. (kada je zabava u pitanju, statistika i nije dosadna zar ne?)



Da li ste znali?

Ako poredate sve čepove sa Jägermeister boca proizvedenih do danas jednu do druge, bit će dovoljno da pokrije daljinu od Wolfenbütella, mjesta u Njemačkoj gdje se proizvodi Jägermeister, do Dakara u Africi, što je otprilike 67 sati neprekidne vožnje. Ali  s obzirom na to da Jägermeister i vožnja ne idu zajedno, ako se ipak odlučimo na ovaj poduhvat, ruta bi se mogla pretrčati (baš kao što je to uradio i Forrest Gump). U tom slučaju, trebalo bi nam otprilike 1.154 sati. 



Broj jedan u društvu i na društvenim mrežama

Da je Jägermeister pronašao odavno put do svojih fanova pokazala je i činjenica da uvjerljivo drži prvo mjesto u svijetu, među ostalim žestokim pićima, kada su društvene mreže u pitanju. Sa svojih 5,5 milijuna fanova na Facebooku i 220k pratilaca na Instagramu, Jägermeister briljira u povezivanju sa milenijalsima, svojom targetnom skupinom. 



Na stranici Thespiritbussines.com dobio je 10/10 ocjenu za dosljednost, te postavljenje privlačnog i zanimljivog sadržaja,

2017. – najbolja godina Jägermeistera u BIH do sad 

Prethodna godina pokazala nam je da je Jägermeister najomiljeniji biljni liker, kako u svijetu tako i u našoj zemlji. Posjećenost na eventima, zanimljivi projekti i uvijek novi sadržaji, postavili su Jägermeister kao prepoznatljivo piće na mnogim muzičkim festivalima, u barovima, restoranima i klubovima.



U BiH su realizirani brojni projekti, između ostalog, prva modna kolekcija brenda urađena u saradnji s poznatim streetwear brandovima Molimao i Revolt Clothing, koja je pronašla put do svojih fanova, Image event “A state of ice” još jednom je potvrdio titulu najiščekivanijeg i najposjećenijeg eventa u sezoni SFF-a u Sarajevu. 



Uz to, Jägermeister je, praćen Jägerettama, bio zadužen za dobar provod u velikom broju klubova i barova, kao i na svim poznatijim muzičkim festivalima u zemlji. Ono što su mnogi primjetili je ovogodišnja kampanja pod zajedničkim sloganom 'Leden, a ne s ledom', a koju su nosili zamjetni i pamtljivi naslovi poput 'Hladniji od bivše(g)', 'Hladniji od prošle zime' i 'Naravno da je hladan, iz Njemačke je'. 

Godina koja je pred nama nosi posebnu obljetnicu – 20 godina Jägermeistera u BiH, te mnoge nove i zanimljive projekte. 

Konzumirate li pravilno?

Pijete li svoj Jägermeister s ledom i limunom? Niste jedini u BiH, ali to zapravo nije ispravan način konzumacije ovog žestokog pića. 

Savršeno ohlađen Jäger na -18⁰C, poslužen i ispijen kao shot, ispravan je način konzumacije ovog pića. Proizvođači najpoznatijeg biljnog likera mislili su na svoje fanove te im ovu “savršenu hladnoću” omogućili kroz TAP MAŠINE – uređaje za hlađenje i doziranje Jägera, koji se nalaze u brojnim ugostiteljski objektima diljem države. 



Sljedeći put kad uđete u svoj omiljeni bar ili klub, obratite pažnju nalazi li se u njemu tap mašina, prepoznatljive crno narančaste boje. A u okrilju svog doma, savršeno ohladite svoj Jägermeister u zamrzivaču. Ne, boca neće puknuti, štoviše, proizvedena je od posebno izdržljivog stakla koje će izdržati i padove i niske temperature. 


0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.