17.10.2018. 9:19
0
Vrijedno priznanje za brendove Poli i Perutnina Ptuj
Na velikoj manifestaciji dodjele priznanja najboljim brendovima u BiH u segmentu roba široke potrošnje, koju su organizirali istraživačka agencija Nielsen i IN Store magazin, nagradu za „MUST HAVE“ proizvode dobili su i proizvodi iz kompanije Perutnina Ptuj-BH doo Breza.
U Hotelu Holiday, pred nekoliko stotina predstavnika najvećih trgovaca iz BiH, u kategoriji meso i mesne prerađevine, na svečanoj promociji priznanja su dobili brendovi Poli (salama) i Perutnina Ptuj Natur (pakovano meso).



"Priznanje ove vrste predstavlja privilegiju prvenstveno zbog načina izbora, ali i zbog toga što se ovaj izbor na tržištu BiH radi prvi put. Izbor su radili trgovci i upravo oni su se opredijelili koji proizvodi se trebaju naći na policama svih trgovina, ali i u svakom domaćinstvu. Pored zahvalnosti agenciji Nielsen i InStore magazinu za organizaciju manifestacije ove vrste, iskoristio bih priliku i zahvalio se na nesebičnom doprinosu svom timu i svim uposlenicima kompanije Perutnina Ptuj-BH koji vrijedno rade i predano brinu o svakom našem proizvodu. Veliki trud i napor je iza nas, a definitivno ćemo se još više truditi da opravdamo i zadržimo dostignuti nivo percepcije trgovaca i naših konzumenata. Priznanje „Must have“ za nas predstavlja još jednu potvrdu da smo na dobrom putu", istakao je Mladen Andrić, direktor kompanije Perutnina Ptuj-BH.

U ime dobitnika Perutnina Ptuj-BH nagradu je preuzeo Almir Hodžić, marketing manager kompanije, nekrijući zadovoljstvo i ponos na činjenicu da su pobijedili u konkurenciji sa oko 400 nominiranih brendova koje je predložila istraživačka agencija Nielsen, a birali trgovci iz BiH.
 
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.