12.6.2020. 10:30
0
Mineralna voda Oaza sa novim bocama, zadržala prepoznatljivu plavu boju
Mineralna voda Oaza dobila je nove boce i etiketu. Novom ambalažom mineralne vode ujednačen je izgled svih proizvoda Oaza, čime je postignuto veliko unapređenje ukupnog vizuelnog identiteta brenda.
Redizajn katagorije mineralne vode Oaza objedinjava artikle Oaza mineralna voda 1,5 l, Oaza mineralna voda 0,33 l, te Oaza mineralne vode 0,5 l.
 
Zadržali smo prepoznatljivu plavu boju novih boca Oaza mineralne vode kao jedini u kategoriji, a po kojoj nas ljubitelji ove izvanredno dobre i kvalitetne vode pamte. Nove boce naglašavaju njene prednosti i posebnosti. Geografsko porijeklo koje garantira kvalitet izvora stavljeno je u prvi plan teksturama na boci. Etiketa jednako naglašava svjetski uspjeh vode Oaza kao jedne od najnagrađivanijih voda na svijetu”, pojašnjavaju u kompaniji Oaza d.o.o.
 
Oaza je bosanska voda, jedna od najboljih mineralnih voda na svijetu, prirodni eliksir zdravlja, života i mladosti. Izvorište Oaze je  Crni vrh, nadomak Tešnja, prava oaza mira i prirodnih bogatstava. Voda Oaza je prirodna izvorska voda koja se crpi sa dubine od oko 100 m te prirodno filtrira kroz nepropusne slojeve mineralnih stijena. Takva voda se bez ikakvog dodira sa vanjskim zagađenjima puni u boce, te prvi dodir sa vanjskim svijetom ima upravo pri prvom otvaranju boce.

Mineralna voda Oaza do sada je na prestižnom američkom „Berkeley Springs International Water Tasting Awards“ ocijenjena najprije zlatnom medaljom 1998., zatim srebrenom medaljom 2000., potom bronzanom medaljom 2001., te ponovo zlatnom medaljom 2002. godine, i srebrenom medaljom 2015. godine. Oaza je svojevremeno bila i na zvaničnom meniju “Bijele kuće”.
 
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.