2.10.2020. 16:41
12
Neviđena gužva u Sarajevu i neviđeni "ignore" Vlade KS i Ministarstva saobraćaja zbog toga: Šta smo to pitali Adija Kalema i Ministarstvo?!
Početak rekonstrukcije dijela tramvajske pruge u samom centru Sarajeva, nedaleko od Zemaljskog muzeja, izazvao je veliki saobraćajni kolaps. I što je najgore - tom kolapsu se, barem za sada dok vlasti u KS mudro šute i ne javljaju se na svoje telefone, ne nazire kraj.

Brojni su građani koji su nezadovoljni načinom izvođenja ovih radova, odnosno tajmingom na koji način se radovi izvode. Potpuno je logično da su radovi trebali da se odvijaju u noćnim satima, kada je saobraćaj na ulicama Sarajeva znatno slabiji i rjeđi, a ne tokom dana, posebno u jutarnjim satima, kada je potpuna "špica" na glavnoj saobraćajnici. Valjda je to sasvim uobičajena praksa svih imalo naprednih zemalja. 

Ova rekonstrukcija pruge, prema prvim procjenama i informacijama, trebala bi trajati 40 dana, što će predstavljati, zaista, ogroman problem za sve vozače u Sarajevu, ali i što je jasna poruka Vlade KS, na čelu sa Ministarstvom saobraćaja KS, da ih strpljenje, potrebe i uslovi u kojima se voze vozači na ulicama Sarajeva baš toliko i ne zanimaju. Podsjećanja radi, vozači koji se voze sa Stupa prema gradu kažu da vožnja traje preko sat vremena do same Skenderije.

Ono što je posebno komično u cijeloj priči je to da se spomenuti radovi nisu izvodili, primjera radi, u vrijeme potpunog lockouta zbog pandemije virusa korone, u mjesecima martu i aprilu, kada smo imali idealne uslove za radove, zbog veoma malog broja automobila na ulicama Sarajeva, posebno u noćnim satima.

Također, komično je i to što se radovi, ako već moraju da se izvode pod svjetlom sunca, te ako već moramo da štedimo i ne plaćamo noćne smjene radnicima, nisu izvodili tokom ljetnog perioda, kada je veliki broj građana KS bio na godišnjim odmorima van grada, te kada nisu radile škole i fakulteti.

Danas smo poslali dopis sa pitanjima na adresu Ministarstva saobraćaja KS, odnosno na adresu ministra Adija Kalema, SDA-ovog ministra u Vladi KS. U dopisu smo pitali sljedeće:

1) Da li ste razmišljali, uopće, ili napravili bilo kakvu procjenu, analizu, bilo šta, pa spomenute radove, naprimjer, organizovali tokom noćnih sati u Sarajevu, kada je saobraćaj znatno rjeđi, a što je svakako redovna praksa svih naprednih zemalja na Planeti?

2) Ako već imate neko opravdanje zbog čega se radovi nisu mogli obavljati u noćnim satima, da li ste onda, uopće, razmišljali o tome da unaprijed obavijestite građane o radovima, da pet dana prije radova apelujete da se u tim danima ljudi ne voze vlastitim automobilima, ili na bilo koji drugi način obavijestite javnost o tome?

3) Imate li neki model kako, uopće, sada da riješite gužvu u Sarajevu i da li ste svjesni da ste u potpunosti blokirali glavnu saobraćajnicu koja vodi sa Stupa prema gradu?

4) Koliko dugo će spomenuti radovi trajati i kada je planiran njihov završetak?


Dopis sa pitanjima smo poslali prije tri sata i do trenutka objavljivanja ovog članka odgovore nismo dobili. Naravno, iste ćemo objaviti na našem portalu kada ih dobije. Pitanje je samo hoćemo li ih, uopće, i dobiti. Također smo pokušali dobiti komentar spomenutog ministra, ali je njegov mobilni telefon bio ugašen. Pozvali smo premijera KS, Marija Nenadića, koji nam se javio i kratko poručio da nema vremena za razgovor jer se "nalazi na Vladi", te da pozovemo nekoga iz resora.

Nije rijedak slučaj da se brojni političari u BiH, posebno u Sarajevu, odazivaju uglavnom medijima koji važe za one koji simpatišu određenu političku opciju, odnosno koji se čak i koriste u službi određene politike.

S obzirom da u posljednje vrijeme veoma često Ministarstvo saobraćaja KS, na čelu sa ministrom Kalemom, ignoriše novinarske upite (pa tako i Source.ba portala), a sami ministar Kalem je postavljen na poziciju ministra saobraćaja KS da isključivo odgovara građanima KS koji ga uredno plaćaju iz vlastitih novčanika, u slučaju da spomenuto ministarstvo opet izignoriše naš upit i zahtjev, svakako ćemo tu informaciju objaviti na našem portalu.

Novinar: Haris Ahbabović

12
SOURCE PRIČE
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.