2.12.2016. 20:07
0
Igra 'Beepomanija' oduševila školarce
Projekt BEEP - (Bosnia Energy Efficiency Project) ima brojne ciljeve, od povećanja javne svijesti o značaju energetske efikasnosti do uštede energije i zaštite okoliša, ali jedan od najvažnijih ciljeva je informiranje školaraca o značaju energetske efikasnosti te je tako nastala i BEEPomanija - online igra čiji je cilj edukacija mladih osoba za održivu energetsku budućnost.

U BEEPomaniji su učesnici istražili sve načine i prednosti energetski efikasnije upotrebe energije u vlastitom domu, te kreirali virtuelnu energetski efikasnu kuću. BEEPomanija je 'obuzela' više od 8.000 školaraca s područja Federacije BiH, koji su imali priliku osvojiti sjajne nagrade.

Najveći broj bodova i glavne nagrade, osvojila su dva učesnika iz Sarajeva, dok je 15 učesnika iz Tešnja, Mostara, Zenica, Kaknja i Sarajeva osvojilo poklone iznenađenja.

Priča o edukaciji efikasnog menadžmenta energije se ne zaustavlja s BEEPomanijom, već će u narednom periodu osnovne škole posjetiti super junak Beepster, kako bi učenicima prenio važnu poruku o planeti Zemlji.

BEEPomanija je oduševila školarce, a to potvrđuju pohvale i brojni pozitivni komentari koji su stigli na adresu organizatora.

Projekt BEEP je najveći projekt iz oblasti energetske efikasnosti u BiH, u vrijednosti 19,23 miliona dolara za komponentu FBiH, saopćeno je iz tog projekta. 

(FENA) 

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.