1.10.2018. 19:00
1
Fizička izdanja FIFA-e 19 prodaju se znatno slabije nego očekivano
Iako je FIFA 19 po izlasku zasjela na očekivano prvo mjesto najprodavanijih igara u tom tjednu, broj prodanih fizičkih kopija u Ujedinjenom Kraljevstvu bio je za četvrtinu manji nego što je to bio slučaj prošle godine.

Kad se radi o FIFA serijalu, jasno je da će se svaki novi nastavak po izlasku pojaviti na vrhu liste najprodavanijih igara. Drukčije nije bilo ni ove godine, odnosno bolje rečeno prošli tjedan, kad je FIFA 19 inicijalnom prodajom nadmašila ostale hitove poput Spider-Mana i Shadow of the Tomb Raidera i tako zasjela na prvo mjesto po broju prodanih primjeraka.

Ipak, nije sve med i mlijeko, te ovogodišnjom situacijom EA vjerojatno neće biti u potpunosti zadovoljan. Prodajni rezultati za prošlu sedmicu tako pokazuju da se FIFA 19 u Ujedinjenom Kraljevstvu prodala u 25 posto manje primjeraka kad govorimo o fizičkom formatu nego prošle godine.

Jedno od mogućih objašnjenja pada u prodaji možda se može pronaći u činjenici da sve više ljudi igre kupuje u digitalnom obliku. Iako trenutni rezultati ne pokazuju kakav je odnos između dviju verzija po tom pitanju, ipak je prilično teško zamisliti toliko naglu migraciju u virtualne prostore. Stoga se nagađa da bi se mogućeg krivca za slabiju prodaju trebalo tražiti u Fortniteu, koji je u vrijeme kad se pojavila FIFA 19 započeo s novom sezonom.

Teško da je tu kraj problemima za EA, jer im već ove sedmice dolazi žestoka konkurencija u obliku Assassin’s Creed Odysseya te Forze Horizon 4. Vrlo je izvjesno da se FIFA 19 na prvome mjestu najprodavanijih igara neće zadržati još dugo, ali teško da je to tragedija jer se FIFA igre među deset najprodavanijih naslova drže skoro čitavu godinu, prenosi noob.ba


(Amila Alijagić)

1
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.