10.5.2018. 22:55
0
Odzvonilo vlažnim maramicama?
Vlažne maramice, higijenska potrepština za skidanje šminke, brisanje ljepljivih prstiju i drugih anatomskih dijelova tijela, mogle bi i same u doglednoj budućnosti biti 'izbrisane'.

Britanska vlada, piše BBC, planira u iduća dva desetljeća iskorijeniti plastični otpad, uključujući i "proizvode za jednokratnu upotrebu, poput vlažnih maramica".

Vlažne marmice sadrže nerazgradivu plastiku, zbog toga će proizvođači imati dvije opcije: razviti maramice bez plastike ili će se potrošači morati snaći bez njih.

Vlažne maramice zloglasni su krivci za začepljenje odvoda vode. U britanskim kanalizacijama uzrokuju čak 93 posto svih začepljenja, tvrdi državna vodoprivreda.

To je potaknulo britansku vladu da pokrene kampanju čiji je cilj informisati javnost da se vlažne maramice ne bacaju u odvodni sistem.

"Radimo s proizvođačima i prodavačima kako bi na pakiranjima jasno bilo naznačeno kako ih pravilno odlagati", saopćilo je ministarstvo zaštite okoliša, piše SEEbiz.

Također, potiču se inovacije koje bi omogućile proizvodnju razgradivih maramica.

Analizom uzoraka začepljenih cijevi diljem Britanije, ustanovljeno je da vlažne maramice čine 93 posto golemih nakupina koje sprečavaju odvod vode.

Toaletni papir, suprotno navedenim primjerima, u začepljenima sudjeluje u promilima.

Industrija vlažnih maramica procvjetala je zadnje desetljeće, a proizvođači nude sve više varijanti - maramice za osjetljivu kožu, za bebe, za skidanje šminke, za tjeranje insekata, umjesto dezodoransa, čak i kao zaštitu od Sunca.

(Lejla Trle)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.