30.5.2019. 14:05
0
Završena proljetna dm look kampanja, više od 1.300 žena i muškaraca zakoračilo u promjene
U osam bh. gradova održani DAYS of BEAUTY, dani besplatnog šminkanja i stiliziranja frizure u dm prodavnicama.

U okviru proljetne dm look kampanje #NEVERSTOPCHANGING, proteklog vikenda održani su posljednji DAYS of BEAUTY, dani besplatnog šminkanja i stylinga kose. Organizirani u odabranim dm prodavnicama u osam bh. gradova: Sarajevu, Banja Luci, Tuzli, Zenici, Orašju, Bijeljini, Bihaću i Mostaru, tri vikenda zaredom, od 11. do 28.5., posjetiocima su pružili priliku  za besplatan make up i stiliziranje frizure te savjetovanje sa stručnjacima. 

Porukom #NEVERSTOPCHANGING dm je pozvao na hrabri iskorak van zone komfora, a veliki odziv upravo je potvrda želje za promjenama. Naime, na 24 događaja, 679 dama prepustilo se rukama make up stručnjaka, dok je 660, i žena i muškaraca, iskoristilo usluge profesionalnih frizera.  

Uz pomoć partnera: Maybelline New York, Rimmel London, Max Factor, Deborah Milano, L’Oréal Paris, trend IT UP, Balea, Keune, Syoss & Schwarzkopf, Nivea, Subrina, dm ih je inspirisao da urade ono što su oduvijek željeli: isprobati novi način šminkanja uz nove make up proizvode ili novu frizuru.

Da se dame ne boje eksperimentisati kada je šminkanje u pitanju, potvrdila nam je profesionalna šminkerica iz Sarajeva, Vesna Husić. 

„Najviše interesa je bilo za lookove za matursko veče, ali i za nanošenje highlightera, bronzera i rumenila, a dame su me često pitale i za savjete kako istaći prirodnu ljepotu sa što manje šminke. Veliki broj dama spreman je probati nešto novo, nanijeti sjenilo jarke boje, istaknuti usne u boji karmina, a dm im je pružio priliku da na profesionalan način to i ostvare “, kazala je.

I dok su se dame šminkale, na stolice u beauty kutku frizera sjeo je i poneki muškarac a to nam je potvrdio i frizer Haris Dedić iz Banja Luke. 

„Iako generalno povučeniji, muškarci su imali dosta pitanja i bili su spremni da probaju nešto drugačiju frizuru od dosadašnje. Dame je više zanimalo kako imati i održavati praktičnu frizuru. Ovi eventi su okupili zaista veliki broj ljudi a dm se još jednom pokazao kao omiljeni beauty partner “ izjavio je. 

 
KampanjaDm
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.