31.7.2022. 17:00
1
Novi trend: Jestiva boja umjesto ruža. Je li to sigurno?
Na društvenim mrežama možemo pronaći bezbroj savjeta za ljepotu i trikova, a jedan od najnovijih izazvao je kontroverze po pitanju sigurnosti i zdravlja. Radi se o tome da korisnici izrađuju vlastiti ruž za usne, izravno nanoseći jestivu boju na svoje usne i stvarajući vlastite nijanse miješanjem različitih boja.

Tiktokeri koji promoviraju ovaj trend su nepokolebljivi po pitanju toga da je jestiva boja, koja se uglavnom koristi za pekarske proizvode, ista kao i obični ruž za usne koji se kupuje u trgovinama i hvale dugotrajnost izgleda svježe nanesene boje, piše Index.hr. 

"Ovo doslovno izgleda kao običan ruž. Čak se i ne šalim", rekla je popularna TikTok kreatorica Kirsty Belle pred svojim 1.1 mil. gledatelja dok je isprobavala jestivu boju na svojim usnama. 

Ovaj trik za ljepotu privukao je pozornost više influencera na TikToku, od kojih je jedna Sarah Wolak, čiji je video prikupio više od 200.000 pregleda, a promovirala je korištenje jestive boje umjesto tradicionalnog ruža za usne. Naime, istaknula je i da se može napraviti i popriličan nered ako niste pažljivi.


Je li jestiva boja štetna za vaše zdravlje?

Jestive boje su, naravno, sigurne za jelo. Međutim, to ne mora značiti da su sigurne za nanošenje na kožu. Boja će vam vjerovatno ostaviti mrlje na tijelu nekoliko dana, iako to ne bi trebalo biti trajno.

Nema definitivnog dokaza da su jestive boje štetne za većinu ljudi. Međutim, one mogu izazvati alergijske reakcije kod određenih pojedinaca i hiperaktivnost kod djece koja su joj sklona, tvrdi dr. Rebecca Bevans. Većina jestivih boja, s druge strane, nalazi se u štetnoj prerađenoj hrani koju u svakom slučaju treba izbjegavati, piše Index.hr. 



(Aldina R.) 

1
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.