21.11.2022. 9:47
0
Parfem koji miriše na osobu koja vam nedostaje: Na listi čekanja 200.000 ljudi
Za parfeme se često kaže da su puno više od klasičnog beauty proizvoda. Parfem pruža jednu posebnu notu našem cjelokupnom autfitu. Parfemi se često svojim mirisom toliko utisnu u neku osobu i postaju pravi odraz njezine ličnosti i karaktera. Kažu da je samo jedan miris dovoljan da nas asocira baš na neku osobu. Upravo je to pošlo za rukom brendu Phlur i njihovom bestseleru ‘Missing Person’. On se u Americi rasprodao u roku od pet sati nakon lansiranja. Tako je na listi čekanja bilo više od 200.000 ljudi.

Neodoljivu formulu ovog parfema potpisuje Constance Georges-Picot. Okosnicu mirisa čine svjež bergamot, jasmin i cvijet nerolija s toplom baznom notom sandalovine. Možda vam ovi sastojci na prvu loptu ne zvuče ništa posebno. Ali, njihova kombinacija podstiče val emocija. Sam brend ovaj parfem opisuje kao ‘kožu vašeg ljubavnika’. Mnogi zaljubljenici ga opisuju kao prijatan, utješan i tvrde da zaista asocira na osobu koju volimo i koja nam nedostaje.

Takođe, na TikToku se može pronaći veliki broj viralnih videa. U njima strastveni zaljubljenici u ovaj parfem opisuju svoje emotivno putovanje podstaknuto njegovim mirisom.

Jedni su plakali, druge je udario na setu, ali jedno je sigurno – baš niko nije ostao ravnodušan. Iako je kod svake osobe utisak parfema individualan, ono što je sigurno je to da će se u vašim mislima, nakon što ga pomirišite, pojaviti osoba koja vam nedostaje i tako bar prividno donijeti osjećaj kao da je tu s vama, piše Fashion.hr.


(Admir O.)

Parfem
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.