26.12.2016. 18:12
7
"Premijer kaže da je ovo struka predložila, ja bih volio čuti ko su te osobe i šta su po zanimanju"
U ljetnom periodu naplaćuju od registracije vozila, uzimaju i ekološke takse, imaju čitave sektore odjeljenja pri ministarstvima za ekologiju, a tamo nikakvog ekologa nema. Oni koji bi trebali biti zaduženi u sektorima ekologije ne znaju šta da rade, jer svelo se na to da su se ljudi popunjavali tek tako stranački, mišljenja je Ševal Kovačević, sudski vještak saobraćajne struke.

Ševal Kovačević je za Source izjavio kako su novi motori automobila Euro 4, 5 i 6 savršeni katalizatori i kako se ne mogu porediti sa vozilima koja su stara preko 30 godina. Odluka "par-nepar" je ukinuta, a naš sagovornik ističe kako za istu nije bilo potrebe.

"Imaju iskustvo od prošle godine i na tome je trebalo da se radi. Ovako je došlo do 48 sati pred Božić gdje se napravila restrikcija par-nepar nije uredu. Nije uredu jer sva vozila ne zagađuju u istoj količni. Novi motori Euro 4, 5, 6 su savršeni katalizatori, a na drugoj strani imate vozila po 30 godina stara koja guše",
rekao nam je Ševal Kovačević, stručnjak za saobraćaj. 

On smatra kako se ovakve odluke ne donose preko noći, već se mora napraviti plan, tako da stanovništvo ne ispašta. 

"Ovo je trebalo davno pripremiti, nije ovaj problem od jučer. I prošle godine smo se gušili u istom periodu. Vlast je slabo ili nikako radila posljednjih godina, a očito je trebalo o tome razmišljati, jer ako ste na vlasti morate razmišljati o zdravlju stanovništva, ali i planovima, a ne samo da postupaju po posljedicama, kao što rade", rekao je naš sagovornik. 

"Premijer kaže da je ovo struka predložila. Ja bih volio čuti ko je struka, ko sačinjava tu struku, ko su te osobe i šta su po zanimanju", rekao nam je Ševal Kovačević. 

On smatra da je mjera "par-nepar" bila više štetna nego što je koristi donijela, obzirom da automobili nisu najveći zagađivači.

"Niko nije protiv toga da se napravi neka restrikcija, kada je zdravlje stanovništva u pitanju treba poduzimati mjere, ali racionalne mjere i odluke donositi da ne proizvode više štete nego koristi. U narednom periodu treba struku uključiti, jer ovdje je očito angažovanje energije u zimskom periodu povlači onečišćenje zraka. Ljeti vozi isti broj automobila kao i zimi, ali se ljeti ne vidi smog. Automobili nisu najveći zagađivači", rekao je za Source Ševal Kovačević, stručnjak saobraćajne struke.

Novinarka: Merima Druškić

7
SOURCE PRIČE
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.