6.1.2017. 20:39
2
"Sarajke prate trendove u šminkanju, ali nažalost često pretjeraju pa podsjećaju na 'Indijance'"
foto: Adveritise (Almir Durgut)
Svaka djevojka želi biti lijepa, a šminkanjem nastoji naglasiti svoje lijepe crte lica, a one manje lijepe ublažiti. Ukoliko poznaje tehnike šminkanja transformacije znaju biti nevjerovatne.

Za Source je govorila profesionalna TV šminkerica Slađana Milojević o načinima šminkanja, trendovima, vrstama make upa, ali i kako se to Sarajke šminkaju.

"Što se tiče Sarajki, dosta se trude da budu u trendu, ali nažalost često se pretjeruje kada su u pitanju aktuelne stvari vezano makeup npr. konkretno mislim na konturisanje koje je vrlo aktuealno, ali ukoliko se ne uradi pravilno moze izgledati veoma čudno drugim ljudima. tj. malo podsjećati na 'Indijanca'", mišljenja je Slađana Milojević.

Konturiranjem lica ćemo vizualno stanjiti nos i naglasiti jagodice što je posebno značajno za žene koje nemaju naglašene crte lica, ali i za one koje ih žele dodatno naglasiti. Obzirom da smo u zimskom periodu, upitalismo našu sagovornicu šta je to sada u trendu.

"Trenutno su u trendu istaknute usne, tamni mat ruževi, boja šljive, smeđe nijanse, bordo, ali i nude nijanse za dame koje ne vole isuviše isticati usne, a uz to je važno uskladiti i šminku na očima, obrazima, važno je da se na licu nijansama postigne harmonija", rekla nam je šminkerica Slađana Milojević. 

Kada je šminka u pitanju razlčikujemo noćni i dnevni make up. Preko dana šminka treba da bude više neutralna, dok je noću dozvoljeno malo više boja i naglašavanje određenih dijelova lica.



"Sarajke uglavnom znaju razliku između noćnog  dnevnog make upa, mada djevojke koje vole isuviše jaku šminku nažalost identično su našminkane i ujutro i navečer za izlazak. Sa zrelošću taj period će proći i shvatit će da moraju praviti razliku u intenzitetu da dan "ne trpi " prejaku šminku jer djeluje napadno", rekla je naša sagovornica.

Obzirom da djevojke u našem gradu žele da budu što ljepše, usluge profesionalnih šminkera se sve češće koriste. 

"Usluge profesionalnih šminkera se koriste za važne prilike i to je dragocjena prilika da stručna osoba ukaže i da dobre savjete koje poslije dama i sama može primijeniti u svom ličnom šminkanju. Konsultacija sa klijenticom je obavezna, dame koje imaju neke željice ne bih nazvala zahtjevnim, jednostavno, znaju šta žele za sebe",
kaže nam Milojević.

Kao i žene širom svijeta, tako i djevojke u Sarajevu znaju pogriješiti kada je šminkanje u pitanju, a najčešće se griješi sa puderom. 

"Načešće greške su pri izboru nijanse pudera, jer se obično koristi isti puder i kada su dame iskvarcane i kada im ten izblijedi i to bude preočito, zatim bronzere i rumenila ne koriste na pravi način, previše ga količinski nanose i onda to izgubi svoj smisao i bude previše vidljivo. Zatim, nanosi se previše slojeva maskare, čak se dešava da se maskara ne skida po 2-3 dana samo se gomila i onda to iskreno izgleda zastrašujuće"
, smatra Slađana.

Obzirom da se ovim poslom bavi dugi niz godina, navikla je na razne vrste make upa, ali opet joj budežao kada vidi djevojku preko dana sa previše šminke, što joj govori da ta djevojka ne poznaje svoje lice. 

"Bude mi žao kada na ulici vidim ženu koja ne poznaje svoje lice i ne znaju se našminkati, jer dame nisu ni svjesne na taj način da naruše svoju prirodnu ljepotu. Sa manje šminke koja je nanesena na pravilan način zaista se mogu postići izuzetni rezultati za svega par minuta",
kaže naša sagovornica.

Novinarka: Merima Druškić

2
SOURCE PRIČE
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.