20.4.2018. 17:00
1
Nekoliko načina da popravite telefon prije servisa
Da li je Vaš telefon prestao da radi? Nema potrebe da paničite. Predstavljamo Vam opcije pomoću kojih možete da ga ,,oživite“ prije nego što ga odnesete na servis.
Često pametne telefone vidimo kao direktne nasljednike moblnih telefona, samo sa većim ekranima i mnogo boljim kamerama. Zapravo su mnogo sličniji kompjuterima, a najnoviji pametni telefoni imaju čak i bolje performanse u odnosu na PC računare od prije nekoliko godina.

Iako većina nas s lakoćom koristi telefon, uglavnom smo bespomoćni kada naš uređaj prestane da radi kako treba. Zvanični servisi koje nude ugledni proizvođači, poput kompanije Huawei, su uvijek spremni da Vam pomognu (npr. razgovorom preko telefona ili u samom servisnom centru), ali vrijedi pokušati da ga ,,popravite“ sami, jer će Vam to u većini slučajeva sačuvati dosta vremena i nerava.

Prvo probajte opciju reboot 

Pametni telefoni su računari koje skoro nikada ne isključujemo. Tako da ako neka aplikacija neće da se pokrene ili ako neka funkcija ne radi, a Vaš telefon radi bez prestanka nekoliko nedjelja ili mjeseci, trebalo bi jednostavno da ga restartujete.

Opcija reboot će ponovo pokrenuti sve komponente sistema u RAM memoriji, a restartovati sve procese koji rade u pozadini. Većinu tipičnih problema možete jednostavno riješiti ako samo rastartujete svoj telefon. Da biste to uradili pritisnite dugme za paljenje na nekoliko sekundi i odaberite opciju Restart. Cijeli proces će trajati oko jednog minuta. Nemojte zaboraviti da nakon restartovanja možda morati da unesete PIN broj svoje SIM kartice, kao i kod za otključavanje telefona, ako ste podesili ove bezbjednosne kontrole.

Memorija je veoma značajna 

Sistem i aplikacije će zauzeti prostor i u ROM i u RAM memoriji. Korišćenje cjelokupne memorije telefona može izazvati probleme. Sistem i aplikacije moraju da stvaraju privremene fajlove. Ažuriranja aplikacija prvo moraju da se preuzmu sa interneta i sačuvaju u loklanoj memoriji prije nego što se instaliraju. To znači da, ako potpuno zauzmete memoriju telefona preuzimanjem novih aplikacija, postavljanjem pjesama ili pravljenjem video snimaka najvećeg kvaliteta, performanse vašeg telefona bi mogle da trpe. Ažurirane verzije aplikacije neće moći da se instaliraju. Nećete moći da pruzmete najnoviju verziju operativnog sistema. Zbog toga bi uvijek trebalo da imate nešto slobodne memorije na telefonu, npr. 1 GB ROM-a.

Da biste provjerili koliko memorije se koristi, provjerite opciju Storage u podešavanjima. Tamo ćete pronaći pregled iskorišćene memorije grupisan prema vrsti faljova. Najbrže i najpraktičnije rješenje je da iskoristite opciju Storage Cleaner, dostupnu u Huawei telefonima. Ona će pronaći stare privremene fajlove i obrisati ih bez ometanja funkcionisanja telefona ili oštećivanja važnih podataka.

Ako želite da oslobodite još više memorije, možete da prebacite slike sa telefona na kompjuter, obrišete velike aplikacije, poput igrica, ili kupite veću memorijsku karticu. Još jedna odlična ideja je da iskoristite Cloud (npr. servis Huawei Mobile Cloud).

Resetovanje podešavanja mreže 

Može se desiti da Vaš telefon prestane da se povezuje sa internetom. Problem može imati veze sa mobilnom ili Wi-Fi mrežom. U tom slučaju, trebalo bi da resetujete podešavanja mreže. Nikakvi podaci neće biti obrisani, ali telefon će probati da se poveže sa mrežom pomoću unaprijed određenih podešavanja, odnosno onih koja obično rade bez ikakvih problema. Tako da možete da probate i vidite da li će ova opcija riješiti neočekivane problema sa Vašim telefonom.

Poslednja opcija – vraćanje na fabričko podešavanje 

Ako ništa drugo ne pomogne, preostaje vam najradikalnije rješenje, koje eleminiše sve probleme koji ne zahtjevaju servisiranje telefona, predstavlja resetovanje telefona na fabrička podešavanja. Posledica toga je da se telefon automatski vraća u stanje u kojem je bio kada ste ga prvi put izvadili iz kutije. Ali nemojte zaboraviti da ova operacija uklanja sve podatke sa memorije telefona, ne samo podatke vezane za aplikacije, već i slike i ostale fajlove. Zbog toga, prije nego što ovo uradite, obavezno sačuvajte sve bitne podatke da biste mogli da vratite prethodni sadržaj na telefon. Zatim možete bezbjedno da resetujete telefon na fabričko podešavanje. Nakon nekoliko minuta, kada se proces završi, moraćete ponovo da se ulogujete na sve servise koje koristite i ponovo instalirate svoje aplikacije. Ali velika je vjerovatnoća da ćete ovime eliminisati sve probleme i da će telefon biti kao nov.

Ako vraćanje na fabričko podešavanje ne pomogne, razmislite o kontaktiranju servisa.

(Alen Avdić)
1
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.