8.1.2017. 18:43
2
Kozmetička kuća angažovala muškarca da reklamira maskaru
Manny Gutierrez, 25-godišnji momak koji sebe naziva “dječak ljepote”, postavlja make up tutorijale na YouTube-u već neko vrijeme.


“Kao dijete sam posmatrao moju majku kako se sprema za posao. Gledao sam je satima dok se transformiše”, rekao je za Teen Vogue. “Nedugo potom i sam sam počeo da nanosim šminku”.

On danas ima tri miliona Instgram pratioca i 2 miliona subscribera na YouTube-u te i nije čudno što ga je Maybelline kuća angažovala kao svoje zaštitno lice.





(CDM/Amila Alijagić)

2
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.