8.3.2017. 12:26
0
Waste is taste – 7 dana do zatvaranja konkursa
Udruženje KULTART je objavilo poziv svim kreativcima, koji vole svoju okolinu i žele progovoriti o važnosti njenog očuvanja da učestvuju u ovogodišnjem Waste is Taste-u kroz kreativnu reciklažu.
Svim zainteresovanim se ovim projektom daje mogućnost da se okušaju u polju modnog dizajna, a svoju kreativnost pokažu učešćem u stvaranju inovativnih kreacija od nekonvencionalnih materijala koje su nadživjele svoju upotrebnu vrijednost. Dobrodošle su kreacije od čepova, kesa, novina ili bilo kojeg drugog materijala koji svakodnevno odbacujemo i završava na gradskim deponijama. 

Iz Udruženja pozivaju sve kreativce da se pridruže Waste is Taste inicijativi jer su prijave otvorene još 7 dana, odnosno do ponoći 15.03.2017.

Kako se prijaviti?

Potrebno je dostaviti fotografije vlastite kreacije. Kreacija treba da bude jasno vidljiva sa prednje i zadnje strane, i fotografisana na živom modelu ili krojačkoj lutki. 

Fotografije modela dostaviti na e-mail adresu pr@wasteistaste.com sa naslovom "Prijava na konkurs" uz osnovne lične podatke, opis modela i kontakt telefon. 

Selekcija radova i žiri

Nakon zatvaranja konkursa, stručni žiri bira najbolje radove, koji će se na koncu predstaviti na glavnom događaju u Sarajevu. Modna revija ća također biti takmičarkog karaktera, gdje će svi odabrani u selekciji predstaviti svoje radove pred stručnim žirijem. 

Nagrade

I mjesto: Partner projekta Courtyard by Marriott Sarajevo nagrađuje najboljeg dizajnera ili dizajnericu sa dvodnevnim boravkom za dvoje. 

Prva tri mjesta dobijaju unikatne nagrade/skulpture akademske kiparice Dalile Manso, dok svi učesnici dobijaju zahvalnice.

Za sva pitanja i dodatne informacije kontaktirajte KULTART tim na pr@wasteistaste.com.
 
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.