19.2.2019. 12:52
0
Umro dizajner Karl Lagerfeld
Njemački modni dizajner Karl Lagerfeld preminuo je danas u 85. godini života, javlja “Dojle vele” pozivajući se na francuske medije.

Lagerfeld je bio kreativni direktor “Chanela”.

Njemački kreator, umjetnik i fotograf prepoznatljiv po crnim naočarama, neobičnom frizurom i ljubavi prema mačkama Karl Lagerfeld svih ovih godina punio je naslovne stranice svojim fascinantnim radom, ali i informacijama iz svog privatnog života, piše Wannabe Magazin.

Rođen je u Hamburgu 1933. godine, iako tvrdi da je rođen 1938. godine. Do dan danas je ostalo nepoznato koliko Karl zaista ima godina. Isto tako, porijeklo njegovog oca je veoma misteriozno. Neki kažu da je bio Šveđanin, neki Njemac, a neki Rus. Karl se u Pariz preselio 1953. godine. Sa strašću za crtanjem, riješio je da studira istoriju kostima, a volio je da crta skice koje su ilustrovale stilove različitih perioda, sa posebnim osvrtom na 18. vijek. Sa svoje 22 godine osvaja prestižnu nagradu Međunarodnog sekretarijata za obradu vune za kaput koji je kreirao. Na istom takmičenju Yves Saint Lauren je pobijedio u kategoriji za najbolje haljine. Primijećen je od strane Pierre Balmain-a i počinje da radi kao njegov asistent.

Nakon tri godine počinje da radi kao kreativni direktor poznate modne kuće Jean Patou. Kreirao je dvije kolekcije visoke mode godišnje, međutim nije imao puno uspjeha kod kritičara u to vrijeme, iako mu je predviđana blistava budućnost. Nakon razlaza sa Patou-om, naredne dvije decenije radi kao slobodnjak u Italiji, Francuskoj, Njemačkoj i Engleskoj.

Tokom 1962. godine Karl sreće pet žena koje će mu promijeniti život i koje će mu postati druga porodica – Fendi sestre. U početku saradnja se zasnivala na sugerisanju oko kolekcija krzna. Lagerfild je dolazio u Italiju nekoliko puta godišnje da bi sa njima radio. U međuvremenu modna kuća Fendi je proširila svoj asortiman pa su pored skupocjenog krzna počeli da kreiraju haljine, torbe i asesoar.

Kao slobodnjak započeo je i saradnju i sa Chloé, gdje 1975. godine lansira svoj prvi istoimeni parfem.Nakon toga, kreirao je za Chloé i kolekcije, koje su odisale lepršavošću i oslikanim svilenim materijalima. Punih 14 godina kreirao je za njih, a zatim ga je naslijedila Stela MekKartni.

U trenutku kada je Chanel lagano krenuo da blijedi i pada u zaborav sredinom osamdesetih godina, Lagerfild postaje kreativni direktor i vraća Chanel-u stari sjaj. Karl je dao novi identitet brendu i potpuno renovirao sve, od ideje do izgleda prodavnica. Zadržao je klasične linije Chanel stila, ali ih je na čudesan način modernizovao.

Kolekciju iz 1997. godine posvetio je legendarnoj Koko, podsjećajući svijet na stil njenih kupaćih kostima i legendarne male crne haljine. Mnogi su prognozirali da se neće dugo zadržati na mjestu kreativnog direktora Chanela, međutim on nas i dan danas oduševljava nesvakidašnjim kreacijama koje oduzimaju dah.

Pored mode, Karl je imao veliki broj hobija. Kreirao je kostime za pozorišne komade i opere u Firenci, Beču, Salzburgu i Monte Karlu. Isto tako dizajnirao je za mnogobrojne poznate zvijezde kao što su Madona i Kajli Minog.

Još jedna njegova velika strast bila je fotografija. Izdao je nebrojeno mnogo knjiga sa fotografijama, a imao je priliku da fotografiše i mnogobrojne svjetske zvezde, kao i naslovnice za njemački i ruski Vogue.

Karl je imao i hobi da kupuje i sređuje stare kuće. Specijalista je za 18. vijek i veoma je bio cijenjen među dilerima antičkih starina. Takođe je i uspješni dizajner poštanskih marki. Francuska pošta izdala je dvije marke koje je on kreirao, a na kojima se nalazi bočica čuvenog parfema Chanel broj 5, prenosi CDM. 

Svih ovih godina uspijevao je da uzburkava javnost različitim potezima i izjavama.

Često je znao da mijenja svoj izgled, pa je tako za 13 mjeseci uspio da smrša 47 kilograma. Ogromna promjena njegov fizičkog izgleda vodila je i pisanju knjige o svom nevjerovatnom iskustvu “Karl Lagerfeld dijeta” koja je prodata u nekoliko stotina hiljada primjeraka širom svijeta.


(Lejla Trle) 

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.