8.2.2017. 9:26
0
Kina: Robot pobijedio ljude na popularnom kvizu znanja
Robot s vještačkom inteligencijom pobijedio je ljudske protivnike na popularnom kvizu znanja u Kini, javlja Anadolu Agency (AA).

Robot Wangzai djelo je kineske kompanije i internet pretraživača Sogou, a pažnju javnosti inteligentni stroj privukao je učešćem u kvizu znanja "Yizhan Daodi", kineskoj verziji popularnog američkog kviza "Who's Still Standing".

Riječ je o robotu s vještačkom inteligencijom koji raspolaže bogatom bazom informacija i sposobnošću imitiranja ljudi, što mu je bilo dovoljno da pobijedi na kvizu na kojem su učestvovali visokoobrazovani ljudi, među kojima i jedan svršenik Harvarda.

Publika je uživala u kvizu i ovacijama pozdravljala brzo odgovaranje na postavljena pitanja. Robot je odgovore davao u istoj sekundi završetka čitanja pitanja.

To je bila najbolja potvrda ranijih tvrdnji stručnjaka koji su kazali da su stvorili robot koji samostalno analizira informacije iz okruženja, brzo percipira i odgovara na postavljena pitanja i zadatke.

 Nije to jedini robot s vještačkom inteligencijom koji su Kinezi proizveli u posljednje vrijeme. I prošlog mjeseca je robot Xiaodu, tehnološkog giganta Baidu, pobijedio na takmičenju prepoznavanja likova i glasa ljudi.

Tehnološke kompanije najmnogoljudnije zemlje svijeta već nekoliko godina ulažu velike napore kako bi preuzele primat u svijetu vještačke inteligencije, a prema zvaničnim podacima kineske kompanije su samo prošle godine u tu svrhu potrošile 2,6 milijardi dolara.

(Anadolu Agency) 

RobotKina
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.