Instagram je predstavio novu opciju Stories (Priče) koja sa Snapchat Stories pored imena dijeli još po nešto.
Opcija je zamišljena u cilju lakšeg dijeljenja “kratkotrajnih” momenata. Iako je Instagram servis započeo kao jednostavna platforma za dijeljenje fotografija, vremenom se razvio u planetarno popularnu društvenu mrežu koju korisnici koriste i za komunikaciju.
“Priče” će dozvoljavati korisnicima da podijele trenutke zabilježene svojim smartfonom ili tabletom nezavisno od Instagramovog foto “feeda”. Svaka priča će ima rok trajanja od 24 sata i u potpunosti nestaje nakon isteka vremena, bez pojavljivanja na vašem profilu ili javno dostupnim fotografijama.
Na fotografije je moguće postaviti bilješke, grafike ili klasične filtere, na sličan način dostupan na Snapchatu. Nova opcija ne pruža mogućnost lajkovanja ili komentarisanja, a jedini način da “reagujete” na objavljenu priču jeste putem privatne poruke – Instagram Direct.
Facebook, u čijem je Instagram vlasništvu od 2012. godine, već neko vrijeme pokušava da parira Snapchat formatu društvene mreže, uključujući i neuspješan pokušaj kupovine te kompanije.
Ogromnom korisničkom bazom Snapchat-a dominiraju mlađi korisnici tinejdžerske dobi, a sudeći po prvim pozitivnim reakcijama, ne naročito originalna ideja Instagram-a bi mogla predstavljati pravu konkurenciju Snapchatu.
(Anesa Agović / CDM)