9.11.2016. 15:40
0
Kako izgubiti salo sa stomaka bez ijednog urađenog trbušnjaka?
Jeste li sigurni da unosite dovoljno vitamina C, vježbate u pravo vrijeme, započinjete dan na pravi način...?
Predstavljamo vam nekoliko saveta za mršavljenje i sagorjevanje masnih naslaga:

1. HIIT TRENING

Ako želite efikasno da sagorite masne naslage, radite HIIT trening. Na umu imajte sledeće stvari: prije svega, izvođenje intervala ispod 30 sekudi će pokrenuti vaš metabolizam. Dajte svoj maksimum u treningu, jer sve ispod toga neće dati rezultate. Neka vaši treninzi ne traju više od 30 minuta.

2. VJEŽBAJTE PRIJE OBROKA

Pokušajte da ne jedete prije nego poslije treninga. Nedavno istraživanje BBC-ja je otkrilo da muškarci mogu da sagore 8 procenata više masnoća ako vježbaju prije obroka.

3. ELIMINIŠITE STRES

Smanjite nivo kortikozola, hormona stresa ukoliko želite da smršate, jer bez obzira koliko vježbate i zdravo se hranite, ukoliko je vaš nivo stresa nestabilan, imaćete problema sa viškom kilograma.

4. UZIMAJTE DOVOLJNO VITAMINA C

Vitamin C može da izbalansira nivo kortikozola kada ste pod stresom, a osim što poboljšava imuni sistem i spriječava prehladu, vitamin C je takođe esencijalan za stvaranje karnitina, sastojka koji pomaže vašem tijelu da masnoće pretvorite u gorivo.

5. TRENING SNAGE

Trening snage nije samo bitan za bildovanje mišića, već je koristan i za gubljenje kilograma budući da sagorjeva kalorije.

6. NE IZBJEGAVAJTE MASNOĆE

Nemojte da izbacite masnoće iz ishrane, jer su potrebne dobre masnoće, budući da su sve ćelije u vašem tijelu napravljene od dva sloja masti ili lipida, koje su sastavljene od dobrih ili loših masti u zavisnosti od toga koja je vrsta masnoće zastupljena u vašoj dijeti.

7. IZBALANSIRAJTE UNOS ZDRAVIH MASTI

Kako biste lijepo izbalansirali unos masnoća, najbolje je da unosite omega 3 i omega 6 masti.

8. UZIMAJTE PROBIOTIKE

Teško ćete izgubiti kilograme ukoliko nemate brz metabolizam i brzo varenje. Kako biste pospješili varenje i metabolizam, uzimajte probiotike koji se najčešće nalaze u mliječnim proizvodima.

9. PIJTE ZELENI ČAJ

Studija, koja je objavljena u American Journal of Clinical Nutrition sugeriše da ispijanje četiri šolje zelenog čaja dnevno mogu da pomognu ljudima da izgube dva do tri kilograma za dva mjeseca, jer sastojak koji se nalazi u zelenom čaju ubrzava vaš metabolizam.

10. ZAPOČNITE DAN PROTEINIMA

Preskakanje obroka vam neće pomoći da izgubite kilograme, a konzumiranje doručka je jedna od najjednostavnijih i najzdravijih stvari koje možete da učinite za sebe i da se osjećate zdravije i mnogo energijčnije, a to ćete najbolje učiniti ukoliko budete konzumirali proteine.

(Mens Health/Alen Avdić)
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.