2.1.2017. 19:44
0
Cristiano Ronaldo: 15 najboljih fitnes savjeta koje ste do sad čuli
Britanski "Daily mail" prenosi savjete jednog od najboljih fudbalera u historiji.
Danas, kada se, smatra jednim od najboljih sportista na svijetu, on otkriva principe zahvaljujući kojima je uspio da ostvari svoje snove.

1. Naučite da trenirate um, a ne samo tijelo. Mentalna snaga je važna koliko i fizička i pomoći će vam da ostvarite svoje ciljeve.

2. Budite disciplinovani. Zadržite motivaciju i poštujte rutinu. Nema prečica ako želite uspjeh koji će trajati.

3. Postavite sebi ciljeve. Tako ćete ostati fokusirani i aktivni.

4. Vježbanje s trening partnerom je dobar način da izgradite takmičarski duh i pogurate sebe do krajnjih granica. Ukoliko trenirate s nekim ko je na istom nivou kao vi, pomoći ćete jedno drugom da brže napredujete.

5. Dovoljno sna je od velikog značaja za kvalitetan trening. Potrebno je odlaziti rano u krevet i ustajati ranije. Spavanje pomaže u obnavljanju mišića, a to je nešto što nam svima treba.

6. Dobro zagrijevanje je prevencija od povreda. Lagano trčanje, strečing ili kardio vježbe su odlične za početak. Pokušajte da zagrevanje liči na trening koji je pred vama, bilo da je to trčanje na traci ili vožnja bicikla.

7. Kombinujte. Preporučujemo vam kombinacije kardio treninga (trčanje ili veslanje) s treninzima snage da biste napali sve mišićne grupe i tako povećali kako snagu tako i izdržljivost. A uz to, ovako je zanimljivije.

8. Visok intenzitet treninga je važan jer unapređuje protok krvi i izdržljivost. Sprinterski drilovi pomoći će bez obzira na to da li radite u teretani ili na otvorenom. Probajte i dodajte svakoj vrsti treninga koji radite.

9. Kardio sesije takođe grade izdržljivost. Probajte na početku da ih radite u periodu od 30 minuta. Povećavajte broj sesija kako postajete snažniji.

10. Radite vježbe gdje god možete. Možete da radite trbušnjake u krevetu poslije buđenja i prije spavanja. Kada duboko uđete u određene rutine one vremenom postanu vaša navika.

11. Dobar trening treba kombinovati sa zdravom ishranom. Vrhunski sportisti jedu visokoproteinske obroke, s puno ugljenih hidrata, voća i povrća. Naravno, treba izbjegavati hranu bogatu šećerima. Uvijek je poželjna riba, kao i standardni stejk sa salatom.

12. Ostanite hidrirani. Konzumiranje dovoljno vode je od velikog značaja. Izbjegavajte alkohol.

13. Jedite redovno. Ako redovno vježbate, neophodno je da imate bogate zalihe energije, a to ćete postići redovnim obrocima. Šest manjih obroka dnevno je idealna formula!

14. Značajna stvar je i dobra muzika. Ona će nam pomoći da se isključimo, motivišemo i damo svoj maksimum.

15. Opustite se. Trening i fizička spremnost su najvažniji, ali životni stil i te kako pomaže u dobrim rezultatima. Vrijeme provedeno s porodicom i prijateljima pomoći će vam da ostanete pozitivni.

(Mens Health/Alen Avdić) 
0
SHOWMAGAZINE
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.