3.8.2017. 17:16
0
Vježbe za biceps, triceps i jezgro!
Nakon ovog mini programa kojeg čini splet od tri vježbe sa puno samopouzdanja ćete moći pokazati svoje tijelo na plaži.

Mišić bicepsa se u ovom programu izvodi kroz tri varijacije koje na drugačiji način pogađaju sam mišić. Takođe, vježba se obavlja u klečećem položaju pa je angažovanost abdominalnih mišića na maksimalnom nivou.

Alternativni izdržaj u skleku je vježba koja pogađa mišiće jezgra, a pored toga aktivni su i mišići ruku i ramena. Pokret skleka sa druge strane dodatnu pažnju stavlja na izdržljivost tricepsa. Takozvani dijamant izdržaj je vježba koja zahtijeva angažovanost svih mišića tijela u položaju izdržaja. Ukoliko pak želite da zategnete trbušne i mišiće ramena najbolji izbor za vas su vježbe sa izometrijskim zadržavanjem.

Vježbe radite u propisanom redosledu u okviru 40 sekundi po svakom pokretu i 20 sekundi pauze između pokreta.

Vježba 1: KLEČEĆI BICEPS PREGIB

5 pregiba nadhvatom, 5 čekić pregiba i 5 pregiba podhvatom

Vježba 2: ALTERNATIVNI IZDRŽAJ U SKLEKU

Vježba 3: DIJAMANT IZDRŽAJ

Ovo je prva runda, ukupno radite 3 do 4 runde, piše Mens Health. 

(Alen Avdić)

0
Source.ba komentari
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.