22.2.2016. 17:29
0
Šta je to s crvenim karminom što privlači muškarce?
Muškarci obožavaju crveni ruž na ženskim usnama, a upravo to je jedan od trikova pomoću kojih ih lako možete osvojiti.

"Antropolozi vjeruju da crvene usne služe kao podsjetnik na stidne usne. U novije vrijeme usne su gotovo uvijek našminkane u nijansama ružičaste ili crvene, a zatim se na to dodaje završni sloj sjaja kako bi izgledale vlažne i sjajne", objašnjava Diane Eckerman, autorica knjige “Prirodna istorija naših čula”. 

Ona dodaje da je takvo ponašanje žena zapravo podsvjesni pokušaj imitiranja sopstvenog fizičkog stanja tokom seksualne uzbuđenosti. 

Značaj i korištenje ruža mijenjao se kroz vijekove i nije uvijek aludirao na seks. Sumerska kraljica Puabi je bojila usne smjesom bijelog olova i usitnjene crvene stijene. Crvene usne tad su označavale visok društveni status. U Staroj Grčkoj crvena boja za usne bila je rezervisana uglavnom za prostitutke.

Početkom srednjeg vijeka crkva je kritikovala upotrebu crvenog ruža, ali u Engleskoj su žene ipak koristile boju ljiljana ili ruže, jer se to smatralo bojama “čistoće”. Mnoge žene su tad karmin proizvodile miješanjem ovčije masti i pirea od crvenog korjenja. Ljudi su u 16. vijeku vjerovali da je crveni karmin magičan i da čak može otjerati smrt.

U 19. vijeku kraljica Viktorija je javno proglasila šminku nepristojnom i šminkanje je postalo društveno neprihvatljivo. Ali, nagon žena u želji da imaju crvene usne bio je jači pa su se snalazile drugačije, i to tako što su usne trljale ili grickale da bi bile crvenije, prenosi Telegraf. 

(Adna Zukanović-Zilić)

0
SHOWMAGAZINE
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.