23.3.2017. 10:03
0
Ujutro treba donositi važne odluke
Ako imate važnu odluku koja zahtijeva dobro i trezveno promišljanje, najbolje se s njom uhvatiti u koštac ujutro.

Prema istraživanju, postoji idealno vrijeme kad je dobro sjesti, razmisliti i odlučiti. Bez obzira na to jeste li noćna ptica ili jutarnji tip, istraživači u Argentini otkrili su da postoji pravo vrijeme za donošenje važne odluke.

U istraživanju je učestvovalo 100 elitnih online igrača šaha. Ispostavilo se da su ljudi najbolje odigrali ujutro bez obzira na starost, vremensku zonu i jesu li noćni ili dnevni tipovi, pišu “Nezavisne“.

Njihova početna hipoteza bila je ta da će jutarnji tipovi ljudi najbolje funkcionisati ujutro, a noćne ptice noću.

Međutim, pokazalo se da to nije imalo nikakvog uticaja na kvalitet njihovog odlučivanja. Umjesto toga, svi su na kraju najbolje rezultate što se tiče preciznosti odluka ostvarili u jutarnjim časovima.

Dakle, ako imate važnu odluku koja zahtijeva dobro i trezveno promišljanje, najbolje se s njom uhvatiti u koštac ujutro, piše mydomaine.com.

Inače, prilikom donošenja važnih odluka, kako savjetuje “NY Times”, zamislite da savjetujete prijatelja.

Psiholozi smatraju da je bitno ograničiti količinu informacija jer ako imamo višak podataka, nebitnim informacijama dajemo važnost koju ne zaslužuju. Osim toga, bitno je prilikom donošenja odluka dobro razmotriti obje strane medalje.

Stoga ako birate između nekoliko opcija, dodajte i još jednu novu koja je suprotna od onog što biste inače napravili i zamislite da ste tu novu odluku već donijeli te da morate živjeti s njom.

(Merima Druškić)

0
SHOWMAGAZINE
Source.ba komentari
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.