4.5.2017. 13:48
0
Pomoću ove tri vježbe oblikujte trbušne mišiće
Ove tri vježbe “izludjet” će vaše trbušnjake – poboljšat će stabilnost vašega torza i pritom će ga definirati, tvrdi trenerica Alexia Clark.


Izdržaj s guranjem utega puno je zahtjevniji od klasičnog izdržaja, a pomaže vam u jačanju stabilnosti. Pripazite da čvrsto stisnete trbuh tijekom ove vježbe kako biste izbjegli njihanje kralježnice ili kukova.

Podizanje do sjeda još je jedna klasična vježba. No, budete li je radili s utezima povećat ćete otpor i jačati trbuh i ramena.

Zadnja vježba, podizanje nogu uz istovremeno držanje medicinske lopte, aktivirat će sve trbušne mišiće. Ovo je ujedno i najzahtjevnija vježba u što ćete se uvjerili u videu u nastavku:

Za svaku vježbu napravite 15 do 20 ponavljanja. To je prvi krug, a potrebno ih je napraviti tri do pet s minimalnim odmorima, piše Mens Health Cro. 
 



(Alen Avdić) 
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.