Broj kineskih turista u Beogradu je u prva tri mjeseca ove godine veći 100 odsto u odnosu na isti period lani, a poslije proglašenja srpske prijestolnice za jednu od najpopularnijih destinacija na Sajmu turizma u Šangaju, očekuje se još veća posjećenost, kažu u Turističkoj organizaciji Beograda, prenosi B92.
U razgovoru za Tanjug, direktor Turističke organizacije Beograda Miodrag Popović podsjeća da je već počela promocija na kineskom tržištu, a rezultati su, kaže, vidljivi, međutim, ističe da nedostaju vodiči sa znanjem kineskog jezika, iako postoje svi uslovi da se to prevaziđe.
Ukazujući da je prvi redovni kurs za turističke vodiče u septembru, Popović je apelovao na studente kineskog jezika da se prijave, rekavši da to ne predstavlja samo dodatni izvor prihoda za njih već i mogućnost da počnu da rade u turizmu.
Povećanju broja turista doprinijet će direktna linija za Peking, a od januara ove godine Srbija ima bezvizni režim sa Kinom.
Dva mjeseca od te odluke, u martu 2017. Beograd je već ostvario značajne rezultate po pitanju dolazaka gostiju iz Kine.
(Fena / Haris Ahbabović)