11.9.2018. 14:15
0
Turistička ponuda Beograda predstavljena u Sarajevu
Turistička organizacija Beograda u okviru promotivne kampanje pod sloganom „Go Belgrade“ danas je u Sarajevu predstavila turističku ponudu glavnog grada Srbije na kojoj je naglašen značaj razmjene informacija o turističkim potencijalima i novim proizvodima, te zajedničkog nastupa u toj oblasti na trećim tržištima.

Katarina Denčić iz Turističke organizacije Beograda je kazala da su po treći put u Sarajevu da bi predstavili ambijentalne cjeline i predstojeće manifestacije i kulturne događaje u tom gradu.

- Prvi je na redu Međunarodni sajam turizma na koji inače dolazi mnogo gostiju iz BiH. Statistički gledano, posjetioci iz BiH su na četvrtom mjestu po broju dolazaka, a na sedmom po broju noćenja među deset Top država. Na prva tri mjesta su turisti iz Kine, Rusije i Turske – kazala je Denčić.

Tokom prošle godine, kako je dodala, imali su milion posjetilaca, a za prvih šest mjeseci ove godine zabilježeno je više od 660 hiljada.

Otpravnik poslova Ambasade Republike Srbije u Bosni i Hercegovini Damir Kovačević je podsjetio da ova prezentacija dolazi nakon sarajevskog susreta triju gradonačelnika -  Sarajeva, Beograda i Zagreba, a na kome je razgovarano o zajedničkoj turističkoj ponudi triju gradova kao nečemu što bi moglo da bude veoma interesantno ne samo za turiste iz regije, nego i uopšte za turiste koji dolaze u kratke ture da obiđu neku od ove tri prijestolnice.

- Razgovarali smo tom prilikom i o tome kako da napravimo jedinstvenu turističku ponudu gdje bi gosti koji naprimjer dođu u Beograd obišli Sarajevo i Zagreb i obrnuto – naveo je Kovačević.

Također, kako je dodao, razgovarali su i o ideji da se organizuje jedna međunarodna biciklistička trka koja bi išla iz Sarajeva prema Zagrebu i Beogradu i nazad za Sarajevo. To su samo neke od ideja i projekata koji mogu mnogo da doprinesu u sektoru turizma.

 Skadarliju, kao zaštitni znak boemskog života i starog duha Beograda, dočarala je glumica Ljiljana Jakšić.

Nakon predstavljanja turističke ponude Beograda upriličeni su  B2B sastanci predstavnika turističke privrede dviju zemalja.

(Fena / Haris Ahbabović)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.